نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف گفت : خوشبختانه امسال روز13آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی با روز عاشورا همزمان شده و امیدواریم همان‌طور که تاسوعا و عاشورای سال57منشاء سقوط حکومت پهلوی شد، امسال هم روز عاشورا، منشاء ذلت و خواری آمریکا و رژیم صهیونیستی شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: قیام عاشورا بیش از هرچیزی از بعد سیاسی مهم بود و باید به آن توجه داشت.
 
وی افزود: خوشبختانه امسال روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی با روز عاشورا همزمان شده و امیدواریم همان‌طور که تاسوعا و عاشورای سال 57 منشاء سقوط حکومت پهلوی شد، امسال هم روز عاشورا، منشاء ذلت و خواری آمریکا و رژیم صهیونیستی شود.
 
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به معروف امام حسین (ع) یعنی «هیهات منّا الذله» گفت: امیدورایم به سر دادن شعار عزت و شرفی که امام حسین (ع) به ما یاد داد نفرین را نثار دشمنان اسلام و قرآن کنیم.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه وظیفه اقتضا می‌کند تا در عزاداری امام حسین (ع) به مسائل سیاسی روز توجه کنیم، افزود: مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کرد بحث امر به معروف و نهی از منکر است.
 
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر که امام حسین (ع) انجام داد ساقط کردن حکومت یزیدیان بود و در عصر ما هم بزرگترین منکر حاکمیت دولت آمریکا و اصل و اساس رژیم غاصب صهیونیستی است.
/2759/