سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رودان، گفت : ۷۰ درصد موقوفات شهرستان به نیت عزاداری امام حسین (علیه السلام) وقف شده است .
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان هرمزگان، حجت الاسلام بهرام رنجبر سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان رودان با اشاره به اینکه مردم رودان از دیرباز مراتب دلدادگی و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را اثبات کرده اند، اظهار کرد: میزان موقوفه های شهرستان در راه زنده نگه داشتن یاد و نام اهل بیت علیهم السلام برهان و مؤید همین مطلب است.
 
رنجبر، با بیان اینکه اداره اوقاف رودان در راستای اجرای نیت واقفان تمامی تلاش خود را به کار بسته است، افزود: بیش از ۷۰درصد موقوفات شهرستان رودان با نیت عزاداری برای امام حسین (ع) وقف شده است.
 
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رودان در ادامه اهمیت وقف در اسلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمامی متولیان فرهنگی به ویژه رسانه ها، باید نسبت به اشاعه سنت حسنه وقف پیشگام باشند.
 
وی نیازهای روز جامعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: واقفان باید با رصد نیازهای روز جامعه، مسیر پیشبرد مسائل جاری را کوتاه و در گره گشایی بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه ازدواج جوانان، ورزش و … پیشقدم باشند.
/2759/