از کسانی که بضاعت دارند تقاضا دارم شما را به خدا به فکر ایتام باشید، این دنیا دو روز است چیزی که در آخر می ماند آخرت است چراغ راهی هم برای آن دنیا داشته باشید.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، «معصومه مرادی پور »بانوی خیّر  بافتی که اخیرا باغی را جهت کمک به ایتام وقف کرده  در گفتگویی در مورد انگیزه اش از وقف گفت: پدرم خیلی مرد زحمت کشی بود. باغی داشتیم که پدرم خیلی برایش زحمت کشیده بود بعد از فوتشان هر وقت به  باغ می رفتم صمیمیت های پدرم به یادم می آمد . مهربانی هایش پیش چشمانم مجسم می شد خیلی ناراحت می شدم، من مادر نداشتم از کودکی پدرم هم برایم پدری کرد هم مادری. به دلیل آنکه با رفتنم به باغ حالم دگرگون می شد و ناراحت می شدم چند سال به این باغ نرفتم تا اینکه امسال رفتم وقتی برگشتم حالم خیلی منقلب شد با خودم گفتم چیکار کنم روح پدرم شاد شود. پسرم پیشنهاد داد با اداره اوقاف صحبت می کنم این باغ را برای ایتام وقف کنیم . این شد که مدارک را بردیم اداره اوقاف بافت. البته چند تکه زمین دیگر هم دارم که در اولین فرصت مالکیتم ثابت شود قصد دارم کمک کنم به ساخت حرم امامزاده سید علی موسی.
 
این بانوی خیّر در خصوص چرایی انتخاب ایتام برای وقف تصریح کرد: می خواستم آخرتی را برای خودم و پدرم بخرم، ایتام را انتخاب کردم چون ایتام غیر از خدا کسی را ندارند توصیه می کنم افراد دیگری که دستشان می رسد برای ایتام بی بضاعت کمک کنند.
 
وی در پایان گفت: از کسانی که بضاعت دارند تقاضا دارم شما را به خدا به فکر ایتام باشید. این دنیا دو روز است چیزی که در آخر می ماند آخرت است چراغ راهی هم برای آن دنیا داشته باشید.
/2759/