سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری نشست جمع بندی طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ماه محرم با حضور معاونان، مدیران کل ستاد و ادارات اوقاف استانها در روز چهارشنبه 28 آبانماه خبرداد.
 
به گزارش راسخون به نقل ازروابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارداشت : بمنظور بررسی چگونگی اجرای نیات واقفین در ماه محرم الحرام در مراکز استانها و شهرستانها و بررسی عملکرد اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در سطح بقاع متبرکه استانها، روز چهارشنبه 28 آبانماه همایشی با حضور معاونین و مدیران کل ستاد و ادارات اوقاف و امورخیریه استانها برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد : در این نشست، موضوعاتی همچون میزان عواید موقوفات مرتبط با ماه محرم الحرام ( روضه خوانی – تعزیه داری- عزاداری و اطعام عزاداران) در سال 93، هزینه کرد و گزارش عملکرد سوگواره بصیرت عاشورایی بررسی و ارزیابی خواهد شد.
 
ربیعی اضافه کرد : همچنین به منظور ایجاد هماهنگی های لازم و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی، نشستی با حضور مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ادارات کل اوقاف استانها فردا سه شنبه 27 آبان برگزار می شود.
/2759/