رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت : تربیت یک دانشجو در مسیر منور و پربرکت قرآن کریم اجر و پاداش بسیاری در نزد خداوند دارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد عابدی در گردهمایی استادان تفسیر دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد : یکی از الطاف الهی که شامل حال شما اساتید در این دانشگاه شده، همین خدمت به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم است. تربیت یک دانشجو در مسیر منور و پربرکت قرآن کریم اجر و پاداش بسیاری در نزد خداوند دارد.
 
وی در ادامه دومین سرمایه این دانشگاه را وجود اساتید برجسته و صاحب نظر عنوان کرد و افزود: یکی از افتخارات ما استفاده از چنین اساتیدی است که همواره و مخلصانه در خدمت قرآن گام برمی‌دارند و شاگردانی را پرورش می دهند که هرکدام در آینده به عنوان نخبه در زمینه‌های علوم قرآنی فعالیت خواهند کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بر لزوم توسعه و پیشرفت این دانشگاه تأکید کرد و افزود: قرآن و اهل بیت (علیها السلام) از ما انتظار تلاش و کوشش بیشتری دارند.
 
وی همچنین تصریح کرد: اساتید، دانشجویان، مسئولین و تمامی دست‌اندرکارانی که به عنوان خادم قرآنی در این مجموعه هستند باید تمام همت و تلاش خود را برای توسعه و آبادانی بیبشتر دانشگاه گذارند و برای درک مفاهیم عمیق قرآنی به سایرین کوشا باشند.
/2759/