سرپرست اداره او قاف و امور خیریه سیرجان از وقف یک باب باغ اناری با نیت تامین هزینه مراسم عزاداری ائمه اطهار(علیها السلام) در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام سید "صادق طباطبایی" با اشاره به ثبت هشتمین وقف در سیرجان اظهار داشت : "سلیمان ابراهیمی" خیر نیکوکار سیرجانی ،یک باب باغ اناری از املاک خود را برای انجام مراسم عزاداری ائمه اطهار (علیها السلام) به خصوص عزاداری در ایام ماه محرم وقف کرد.
 
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به این وقف ارزشمند خاطرنشان کرد : این باغ اناری 2100 متر مربع مساحت دارد و در حد فاصل 30 کیلومتری از مرکز شهرستان سیرجان در روستای «دو چای» واقع شده است.
 
وی ارزش ملک وقف شده را 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت : واقف تا زمان حیات خودعهده دار تولیت و اداره ملک وقف شده و در متن وقف نامه، اداره امور آن را پس از حیاتش به اداره اوقاف وامور خیریه سیرجان واگذار کرده است.
 
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان با اشاره به تحقق 12 مورد وقف طی سال جاری در این شهرستان تصریح کرد : از ابتدای سال جاری تا کنون توسط واقفان خیراندیش هشت مورد وقف در این شهرستان محقق شده است.
/2759/