راههاى ايجاد محبت اهل بيت عليهم السلام در کودکان و نوجوانان - ویژه تلفن همراه

لیست گوشی های تست شده
به گواهى تجربه و تاريخ، آنان كه وابستگى‏هاى عاطفى و قلبى به دين‏و مظاهر مكتب و مذهب داشته‏اند و علاقه‏مندان اهل‏بيت‏(ع) و پاى‏بندان‏به سنن مذهبى و شعائر دينى، كمتر در معرض انحراف، گناه، مفاسد وآلودگيهاى اخلاقى بوده‏اند، يا ديرتر به مفاسدوبديها كشيده شده‏اند.
عواطف پاك و مقدس نسبت‏به معصومين و خاندان پيامبر(ص)عامل‏ثبات قدم بيشتر درراه ديندارى است وعشق و محبت‏به اهل‏بيت‏(ع)، تاحد زيادى بيمه‏كننده افراد در برابر گناه و فساداست، به شرط آنكه اين‏محبت و دوستى، عميق، ريشه‏داروازروى بصيرت و معرفت‏باشد و باهدايت صحيح، انسان رادر مسير عمل قرار دهد.
از سوى ديگر جوانان ونوجوانان اگر پايه‏هاى اعتقادى استوار وتربيت‏هاى دينى درست نداشته باشند، آسيب‏پذيرترين قشرجامعه درمقابل امواج گناه و فساد اخلاقى و اجتماعى به شمار مى‏آيند.
با اين حساب، براى صيانت جوانان عزيز از اين آفتها و توطئه‏ها، ازسنين كودكى و نوجوانى بايد برنامه داشت و هوشيارانه و دقيق، در جهت‏تغذيه فكرى و روحى و عاطفى و هدايت آنان در بستر »صراط مستقيم‏« وبر اساس »قرآن و عترت‏« تلاش كرد.
ايجاد محبت اهل بيت‏(ع) در دل كودكان و نوجوانان و گره زدن انديشه‏و عاطفه و محبت آنان با اين خاندان پاك و نمونه، مى‏تواند يكى از اين‏شيوه‏ها و برنامه‏ها به شمار آيد. براى آنان كه در پى »مهرورزى‏« ودل‏باختن و محبوب گزيدن و دوست داشتن‏اند، اهل‏بيت پيامبر، بهترين وبرترين محبوب و معشوق‏اند و عشق به اين خاندان، ارزنده‏ترين وماندگارترين عشقهاست…