پاکسازی سیستم با Ashampoo UnInstaller 3.0.3.0

سیستم عامل ویندوز دارای برنامه می باشد به نام Add or Remove Programs که در Control Panel قرار دارد و به منظور نصب و یا حذف نرم افزاری از سیستم می باشد. به عنوان مثال شما قصد دارید نرم افزاری را که مدتی پیش در سیستم نصب نموده اید ازسیستم حذف نمایید. با مراجعه به این قسمت و انتخاب نرم افزار مورد نظر از لیست نرم افزارهای نصب شده و با کلیک بر روی قسمت remove می توانید به راحتی نرم افزار موزد نظر را از سیستم حذف نمایید. اما همیشه به این راحتی نیست و در بعضی موارد شما قادر به پاک کردن نرم افزار از این قسمت نمی باشد و این امر زمانی روی می دهد که نرم افزار موزد نظر دچار مشکلاتی شده باشد. از این مشکلات می توان به کامل نصب نشدن نرم افزار و یا موجود نبودن فایل مورد نظر برای پاک نمودن از سیستم اشاره نمود. در این هنگام که برنامه خود ویندوز قادر به پاک نمودن نرم افزار مورد نظر نمی باشد می توانید از ابزارها و برنامه هایی که توسط شرکت های نرم افزاری به منظور یاری رسانی به کاربران در این زمینه ساخته شده اند استفاده نمایید.
Ashampoo UnInstaller Platinum Suite 3.0.3.0  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی نرم افزارها به طور کامل از سیستم می باشد. همان طور که در نام این برنامه مشخص شده است این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی در زمینه های مختلف فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم می باشد خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند.
همچنین این نرم افزار میتواند لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را به سرعت بالا نصب نماید که این کار در برنامه add or remove programs ویندوز امکان پذیر نمی باشد.