قیام عاشورا و انقلاب - ویژه تلفن همراه

لیست گوشی های تست شده
از آن جـايـي کـه شـريـعت مقدس اسلام همواره از سوي شب پرستان بي فرهنگ در معرض ‍ بـسـياري از آفت ها و آسيب ها قرار داشته و دارد، مشيّت الهي بر اين شد که براي در امان مـانـدن آن از ضـربـه و دسـتـبرد حراميان، قرآن به عنوان معجره اي جاويد و جهاني، به گـونـه اي زيـبـا، عميق، هماهنگ و بديع باشد که اگر جن و انس هم پشت در پشت بخواهند نمونه آن را ابداع کنند، عاجز شوند و هرگز کسي را توان مقابله با آن نباشد.
ديـگـر ايـن کـه احکام و معارف اسلام، حق، متقن و مستحکم باشد تا بتواند همواره استوار و پايدار بماند.
سـوم آن که اين دين با فطرت بشر هماهنگ و سازگار باشد تا انسان هاي پاک و خردمند بـه آن بـگـرونـد و در هـر زمـان و زمـيـنـي احـکـام آن را گردن نهند، با آن زندگي کنند و بميرند و با جان و مال و هستي و دار و ندار خود از آن دفاع کنند.
ايـن خواست الهي تحقق يافت و در گذر زمان، انسان هايي وارسته، خردمند و حق مدار، بر مـحور اين دين جاويد الهي زيستند و با جان و مال و هستي خود از آن حمايت کردند و هر روز بر عزّت، شوکت و اقتدار آن افزودند.
»شـجـره طـيبه« اسلام از آن زمان که به دست باغبان بوستان انسانيت در سرزمين جان و فـطـرت انـسان ها غرس شد و با خون شهيدان بدر و احد و صفين و کربلا آبياري گشت، در گذر زمان با شادابي و طراوت و پايداري و مقاومت در برابر تند بادها ايستاد و به سايه افکني و ثمر دهي خود بر سر و جان حق جويان و خداپرستان ادامه داد تا آن که در بـهـمـن 1357 بـه گـونـه اي بـديـع و بـي سـابقه در عصر غيبت در ايران اسلامي به شکوفه نشست.
... و بـديـن تـرتـيـب انـقـلاب اسلامي ايران، ثمره خون مجاهدان اسلام و شهداي کربلا و بـلاجـويـان عـاشـقـي اسـت کـه بـه درازاي چـهـارده قـرن، هـرگـونـه سـخـتـي و بـلا و سـياهچال و دار و نيزه و شمشير را به جان خريدند تا اسلام بماند و جهانيان از آبشخور زلال وحي سيراب گردند