True Image Echo Workstation 9.5 ابزاری برای تهیه فایل های پشتیبان با قابلیت کنترل از راه دور

نگهداری از اطلاعات و فایل های مهم در سیستم همیشه ممکن است دچار مشکلاتی شود. به عنوان مثال شما یک پروژه برنامه نویسی بزرگ را برای یک شرکت تجاری انجام داده اید و به مراحل پایانی کار نزدیک می شوید ، حال فکر کنید کامپیوتر خود را روشن می کنید و ناگهان پس از ورود به ویندوز متوجه می شوید به هر دلیل نرم افزاری درایوی که پروژه برنامه نویسی شما در آن قرار داشته است فرمت شده است. چه می کنید؟
فکر کنید شما از اطلاعات تجاری مهمی که مربوط به شرکتی می باشد که در آن کار می کنید نگه داری می کنید و از این اطلاعات به دلیل حساسیت بالا فقط یک نسخه موجود است که شما آن را نگهداری می کنید ! اگر سیستم شما دچار مشکلی شود و این اطلاعات از بین بروند ؟
همیشه پیشگیری بهترین اه درمان می باشد. نرم افزارهای زیادی برای تهیه فایل های پشتیبان ( Backup ) از اطلاعات ساخته شده اند . امروز قصد معرفی یکی از کاملترین آنها را داریم که توانایی تهیه فایل ها پشتیبان از بیشتر قسمت ها و نگهداری آن ها را دارد.
 
Universal Restore for True Image Echo Workstation نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا از فایل ها و اطلاعات موجود در سیستم خود فایل های پشتیبان تهیه نمایید. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برای ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران در این زمینه بهره مند می باشد. ابزارهای مختلفی که هر یک در انجام این امور به  کاربر کمک شایانی می نماید. از جمله ابزارها و ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به ویژگی تهیه فایل های backup به صورت امن اشاره نمود. فایل های پشتیبان تهیه شده در این نرم افزار به صورت Encrypt شده بوده تا از دسترسی دیگران به اطلاعات موجود در فایل پشتیبان و سو استفاده احتمالی از آن ها جلوگیری شود. این نرم افزار که برای سیستم های رومیزی و لب تاپ ها طراحی شده است قادر است تا ویژگی های بسیار دیگری را در اختیار کاربران قرار دهد. از جمله این ویژگی های می توان به توانایی قابلیت بازگردانی محتویات دسکتاپ در چند دقیقه ، قابلیت اجرای فایل های پشتیبان بر روی سیستم های متفاوت با سخت افزارهای دیگری غیر از سخت افزار سیستم اصلی و سازگار سازی اطلاعات با سیستم جدید ، قابلیت کنترل نرم افزار از راه دور به صورت remote ، دارای سیستم رمزنگاری قدرتمند ، قابلیت برنامه ریزی نرم افزار به صورت زمانی برای اجرای عملیات های مختلف به صورت خودکار و ... اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Acronis می باشد.