نردبان آسمان - ویژه تلفن همراه

لیست گوشی های تست شده
کتابي که پيش رو داريد، مجموعه‌اي از گفتارهاي روحاني فقيه فرزانه و اخلاقيِ وارسته، حضرت آيت‌الله حاج سيدرضا بهاء‌الديني است.
اين کلمات عرشي، در سالهاي دفاع مقدّس، هر شب جمعه، براي طالبان علوم ديني افاضه شده و جان مشتاق عاشقان علو الهي و ربّاني را روشني بخشيده است. کوتاهي، صراحت، صميميّت و حلاوت اين مجالس اخلاقي، گوهر آسماني آن را باز مي نمايد و روشن‌بيني، بصيرت باطني و سعه وجودي اين آموزگار بزرگ اخلاق، بر ارجمندي و سودمندي اين خطابه مشرقي مي‌افزايد.
خواننده خردمند، در پس اين گفتارها، چهره عارفي نستوه را مي‌نگرد که با الهام از کتاب آسماني و کلام ارباب عصمت و طهارت عليهم‌السلام و با تأمل در ژرفاي درياي مفاهيم معنوي و به مددد رياضت خستگي ناپذير نظري و عملي، نردباني براي صعود به مدارج قدسي فراهم آورده است.
بيشتر اين گفتارها از نوار بر کاغذ آمده و برخي نيز در مجلس درس نگاشته شده است. گردآورنده اين مجموعه کوشيده است تا سياق سخن حضرت استاد را حرمت گذارد و سنخ شفاهي بيان ايشان را مراعات کند.
افسوس و اندوه مي‌خوريم که آنچه از اين گفتارها بر جاي مانده، اندک شمار است؛ اما آرزومندانه اميد مي‌بريم که همين کلمات کوتاه و اندک، باراني از فيض فاخر مينوي بر جان تشنه اهل معنا و اشتياق فرو بارد و بذر خرّمي و خرسندي در دل مؤمنان و رهپويان بکارد.