System Mechanic Professional 8.5.6.14 ابزاری قدرتمند در زمینه نگهداری سیستم

کنترل سیستم و مدیریت بر تمام قسمت های آن امری ضروری برای حفظ سلامتی سیستم عامل ها محسوب می شود. کاربران با مدیریت و نظرات بر قسمت های حساس و مهم سیستم می باشیست مانع از بروز مشکلات شوند و بدین شکل به اداره امور مربوط به سیستم بپردازند. برای انجام این امور شرکت های نرم افزاری اقدام به ساخت ابزار و برنامه هایی نمودند تا کاربران به کمک این نرم افزارها به راحتی اقدام به مدیریت و کنترل قسمت های سیستم نمایند. این نرم افزارها بسیاری از دستورات و اقدامات مربوطه را به صورت خودکار و یا تنها با چند کلیک ساده انجام می دهند و گزارشات را در اختیار کاربر قرار می دهند.
در این مطلب با نرم افزاری آشنا خواهید شد که یکی از قوی ترین نرم افزارهای کنترل سیستم عامل محسوب می شود و دارای امکانات و ابزار متعدد و مفیدی می باشد.
System Mechanic Professional نام نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه نگهداری سیستم می باشد. این نرم افزار با امکانات مدیریتی بالا و توانایی های زیادی که در اختیار کاربر قرار می دهد به راحتی مانع بروز مشکلات در سیستم می شود. این نرم افزار محصول شرکت نرم افزاری IOLO می باشد. این محصول در واقع از ادقام پنج نرم افزار دیگر این شرکت ساخته شده است. نام پنج نرم افزاری که این برنامه از ادقام آنها ساخته شده بدین شرح است:
 System Mechanic , iolo AntiVirus, iolo Personal Firewall , Search and Recover, DriveScrubber
هرکدام از این پنج نرم افزار در واقع  خود به تنهایی قادر می باشند تا چندین قسمت مهم سیستم را مورد کنترل ، بررسی و حفاظت قرار دهند که با جمع آوری تمام این نرم افزار ها در یک برنامه منسجم کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا مدیریتی حرفه ای بر سیستم خود داشته باشند.
شما می توانید وظایف هر یک از این نرم افزارها را به صورت مختصر مشاهده کنید:
- System Mechanic:
این نرم افزار وظیفه رفع مشکلات نرم افزاری ویندوز را بر عهده دارد و مانع از بروز مشکلات احتمالی می شود.
- iolo AntiVirus :
این برنامه از نفوذ ویروس ها و SPY ها به سیستم جلوگیری می کند .
- iolo Personal Firewall :
حفاظت از سیستم در مقابل حمله هکرهای کامپیوتری وظیفه این نرم افزار است.
- Search and Recover:
از این نرم افزار برای جستجو و بازگردانی فایل های پاک شده استفاده می شود.
- DriveScrubber :
برای مدیریت بر drive ها و فایل های آن