نصیحت های رهبری راهگشا برای عبور از بحران-ویژه تلفن همراه

لیست گوشی های تست شده

بصيرت و آگاهى رهبرى بزرگوار انقلاب اسلامى ، ايشان را در جايگاه ويژه اى قرار داده است . با اين اوصاف نگاه معظم له به واقعيت هاى پيرامون ، با زاويه اى تنظيم مى گردد كه اگر هر مريدى از آن الگو بگيرد، علاوه بر رعايت سير شرعى و قانونى ، رسيدن به كمال را ممكن مى بيند.
اين حقيقت ، هم ما را در پهنه اندرز و نصيحت به تذكار مسووليت متوجه مى سازد و هم مريدان را تشنه كلام گهربارى مى كند كه هر ذره آن ، توانايى درك موقعيت پيروزى را در وجود آنان مضاعف مى نمايد.
با توجه به اين واقعيت ، حضرت آيت اله خامنه اى در تاريخ 4/6/1380 در ديدار با اعضاى كابينه دوم آقاى خاتمى (رياست جمهورى ) هفت نصيحت مهم را به آنان يادآور شدند.
روزهاى آغازين كار هيات دولت جديد، همراه با اندرزهايى شد كه هر كدامش مى تواند راهگشاى بسيارى از مسايل و نافى تعداد زيادى از تنگناها و بحران ها براى دولتمردان باشد.
اهميت موضوع ها، نگارنده را بر آن داشت تا با تبيين ، راهى به عرصه يادآورى بگشايد و تفسيرى هر چند كوتاه بر گفتار رهبر معظم انقلاب اسلامى بنگارد.
اين كتاب مزين به متن كامل بيانات معظم له در جمع اعضاى هيات دولت جديد آقاى خاتمى نيز هست ، …كه با اندكى تغييرات و عنوان نگارى ، آماده طبع گرديد تا شايد راهنمايى براى مديران اجرايى كشور و كارگزاران نظام باشد