Blue-Cloner 2019 /Blue-Cloner Diamond v8.10 Build 823 کپی دیسک های بلوری


Blue-Cloner یکی از نرم افزار های ساخته شده توسط شرکت OpenCloner برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلوری می باشد. این نرم افزار برای تهیه بکاپ های با کیفیت از دیسک های بلو-ری، طراحی شده است و دارای یک رابط کاربری بسیار ساده می باشد. این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود. این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها را روی هادر دیسک رایت کند.

یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی به میزان اندک هم، کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت داده می شوند. همچنین جدید ترین نسخه از Blue-Cloner قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد.

Blue-Cloner Diamond و Blue-Cloner 2018 نسخه های مختلف این نرم افزار می باشند که در کنار تفاوت های کوچک، دارای ویژگی ها و قابلیت های مشابهی در زمینه کار با فیلم های بلوری هستند.
Blue-Cloner 2018 در واقع نرم افزاریست که به صورت تخصصی برای کپی، بکاپ گیری، رایت کردن و رمزگشایی فیلم های بلوری بر روی دیسک های خالی Blu-ray/DVD/AVCHD یا هارد دیسک به صورت فولدر های بلوری و فایل های ایمیج ISO طراحی شده است.
Blue-Cloner Diamond نرم افزاریست که به صورت تخصصی برای کپی، رایت و تبدیل فرمت فیلم های بلوری طراحی شده است. که علاوه بر ویژگی های ذکر شده نسخه 2018 در مورد قابلیت های کپی و رایت، امکان تبدیل فیلم های بلوری به فرمت های صوتی و ویدئویی مختلف را نیز برای شما فراهم کرده است.
قابلیت های کلیدی نرم افزار OpenCloner Blue-Cloner:
- کپی با کیفیت عالی ۱:۱ Blu-ray
- تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های بلو-ری بر روی درایو هارد دیسک
- برداشتن یا گذاشتن زیر نویس بر روی فیلم ها
- ویرایش قسمتی دلخواه از فیلم بلو-روی
- تبدیل بلو-ری به ISO با بهترین کیفیت
- رابط کاربری بسیار آسان
- و ...

لینک های دانلود