Nufsoft Nature Illusion Studio v3.20 اضافه کردن جلوه های طبیعی بسیار زیبا

اضافه کردن جلوه های طبیعی بسیار زیبا مانند باران و موج دریا و افکت گذاری بصورت متحرک بر روی تصاویر دیجیتالی با  نرم افزار    Nufsoft Nature Illusion Studio v3.20.
شما با اين نرم افزار ميتوانيد عكسي را كه از دنياي واقعي گرفته ايد را به صورتي متحرك درآوريد با دادن حركت به آب ، يا اضافه نمودن افكت هاي آب و هوايي و صداها يك عكس ميتواند هيجان را در جايي كه شما هستيد نشان دهد .
مثل زير يك آبشار يا كنار دريا اما شما با اين نرم افزار ميتوانيد عكس هاي خود را متحرك بكنيد و يك روح واقعي را به عكس هاي خود بدهيد و هيجاني را كه در يك روز تعطيلي داشته ايد را به شما بازگرداند.
تمام افكت هايي كه شما با استفاده از اين نرم افزار به عكس هاي خود اضافه ميكنيد توسط قوانيني دقيق از فيزيك دوباره خلق ميشوند ،
بنابراين حركت موج ها در آب يا حركت هاي هوا همگي آنگونه خواهند بود كه شما در حيات فيزيكي آنها را ميبينيد.
بهترين چيزي كه شما ميتوانيد با ديگران آن را سهيم شويد هيجان ميباشد پس با اين نرم افزار يك screensaver درست بكنيد و آن را با دوستان خود يا كساني كه دوست داريد سهيم شويد.
استفاده از اين نرم افزار بسيار آسان ميباشد كه با چند كليك ساده ميتوانيد افكت هاي بارش باران يا برف ، حركت آب و صداهاي پشت زمينه اي كه واقع گرايي به محيط طبيعت ميدهند را درست بكنيد.
نتيجه اي را كه با اين نرم افزار بدست خواهيد آورد بسيار واقع گرا خواهد بود و ميتوانيد آن را به صورت يك screensaver يا فايل هايي با فرمت هاي AVI,GIF ذخيره بكنيد .
قابلیت قرار دادن 6 مدل مختلف افکت حرکتی برای آب
توانایی قرار دادن دیگر عکس ها و انیمیشن های آماده بر روی تصاویر
قابلیت قرار دادن افکت های هوا همانند باران و برف بر روی تصاویر
دارای کتابخانه ای از بهترین افکت ها
پیش نمایش تصاویر قبل از ذخیره سازی
قابلیت ذخیره سازی تصاویر به صورت محافظ صفحه نمایش اسکرین سرور ، فایل های اجرایی ، تصاویر GIF و فرمت AVI
قابل اجرا برروي سيستم عامل هاي:  Windows 95/98/Me/NT/2000/XP/Vista/ Se7en