غیر فعال کردن صفحه لمسی موس لب تاپ TouchFreeze 1.0.2

اگر تجربه تایپ با کیبورد‌های لپ تاپ را داشته باشید احتمالا با یک مشکل عمده دست و پنجه نرم می‌کنید :
در حال تایپ هستید که کف دستتان به صفحه لمسی ماوس (TouchPad) می‌خورد که این عمل سبب جا‌به جایی مکان‌نما به صورت ناخواسته شده و یه دفعه متوجه می‌شوید که متن تایپ شده تون حسابی به هم ریخته است .
خوب مجبورید اطلاحات را انجام داده و مجددا اقدام به ادامه تایپ کنید و مدام هم حواستان باشد که یک وقت کف دستتان یا انگشت شصت‌تان به بخش TouchPad برخورد نکند که این عمل به سرعت جلوی سرعت عمل شما را در تایپ می‌گیرد .
همین مشکل باعث شده که بسیاری از کاربران با صرف هزینه های اضافی اقدام به تهیه یک ماوس و صفحه‌کلید جداگانه برای لپ‌تاپشون کنند و با پاک کردن صورت مسئله مشکل رو حل کنند . که البته این کار هم مشکلات جدیدی رو به همراه داره… علاوه بر هزینه اضافه‌ای که پرداخت میکنید … مجبورید از لپ تاپ بر روی یک میز تحریر استفاده کنید که لپ تاپ اون حالت قابل حمل بودنش رو از دست میده … از طرفی هم وقتی قصد داشته باشید تا در سفر از لپ تاپ خود استفاده کنید به دلیل عدم امکان استفاده از صفحه کلیدهای بزرگ و اتصال به لپ‌تاپ و مشکلی که با صفحه کلید لپ تاپ دارید تایپ کاری مشقت آور خواهد بود .
البته در برخی از مدل‌های لپ‌تاپ کلیدی برای غبرفعال کردن TuochPad وجود دارد … به طور مثال معمولا در لپ‌تاپ‌های مدل Acer با فشردن کلید Fn+F7 بخش تاچ‌پد غیرفعال می‌شود .که می‌بایست این کار را هر بار به صورت دستی انجام دهید و علاوه بر آن در بسیاری از مدل‌های لپ تاپ امکانی برای غیرفعال کردن تاچ‌پد وجود ندارد .
نرم افزار TouchFreeze یک ابزار رایگان و کم حجم و جالب ۲۵۰ کیلوبایتی برای لپ تاپ است که این کار را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد .
هر وقت شروع به تایپ می‌کنید TouchFreeze به صورت اتوماتیک و هوشمند بخش ماوس‌ لمسی لپ‌تاپ‌تان را غیر فعال می‌کند …
همان طور که تصویر می‌بینید TouchFreeze تنظیم و یا محیط پیچیده ای ندارد … بعد از نصب برنامه آیکون آن در کنار ساعت ویندوز قرار می‌گیرد و به صورت هوشمند در هنگام تایپ بخش ماوس لمسی (TouchPad) لپ‌تاپ‌تان را غیر فعال می‌کند .

Touch Freeze 1.0.2

لینک های دانلود