حذف حرفه ایی برنامه ها Final Uninstaller v2.6.9 Final

حتما براي يک کاربر حرفه اي نصب برنامه هاي متعدد امري متداول است. کاربران معمولا برنامه هاي زيادي را بر روي سيستم خود نصب کرده و البته گاهي همين تعدد برنامه ها و نرم افزارها  مشکلاتي را به وجود مي آورد. گاهي اين مشکلات آنقدر زياد مي شود تنها راه فقط  پاک کردن نرم افزار از روي سيستم عامل است. اين عمل که در اصطلاح Uninstall نام دارد به کاربر کمک مي کند تا نرم افزارها و به طور کلي ابزارهايي که در کنار ويندوز نصب مي شود را از روي سيستم عامل به صورت کامل پاک نمايند. بيشتر مواقع فايل ها و نرم افزارها به ظاهر پاک مي شوند اما هميشه در اکثرمواقع فايل هايي را به جاي مي گذارند که باعث کند شدن و ايجاد مشکلاتي در سيستم نرم افزاري رايانه مي شود.
بهترين راه استفاده از نرم افزارهايي است که کمک مي کند تا نرم افزارها و تمامي آنچه که به صورت مجزا از سيستم عامل نصب مي شود به طور کامل از روي سيستم عامل پاکسازي شود. يکي از بهترين اين نرم افزارها Final Uninstaller v2.6.9 Final Uninstرد وظيفه پاکسازي کامل سيستم از نرم افزار ها رو بر عهده خواهد گرفت. با استفاده از اين نرم افزار تمامي فايل هاي رجيستري که هنگام نصب برنامه ها بر روي سيستم قرار مي گيرد  به طور کلي از روي سيستم عامل پاکسازي خواهد شد. به اين ترتيب خيال کاربر از بابت کاهش کارآيي سيستم تا حد زيادي راحت خواهد شد. همچنين محيط کاربري نرم افزار فوق العاده ساده و در عين حال جذاب مي باشد که همين امر هم کمک زيادي در استفاده آسان از نرم افزار خواهد بود.
حجم پائين اين نرم افزار از ديگر خصوصيت بسيار مناسب آن محسوب مي شود. تنها با يک کليک است که همه اعمال به صورت خودکار انجام خواهدشد.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

قابليت هاي کليدي نرم افزار Final Uninstaller v2.6.9 Final :


- استفاده بسيار آسان با محيط کاربري ساده
- انجام عمل پاکسازي تنها با يک کليک
- حجم پائين و سرعت بسياربالا در انجام کارها
- قابليت پاکسازي فايل هاي رجيستري که هنگام نصب برروي سيستم کپي مي شوند
- حذف برنامه ها به صورت کامل حتي از داخل Add/Remove Program
- افزايش کارآيي سيستم با پاکسازي دائمي فايل هاي اضافي
- حذف نرم افزارهايي که به صورت عادي Uninstall نمي شوند
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز ازجمله ويندوز ويستا
- و ...

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net