پرتابل بزرگ کردن عکس با حداقل کاهش کیفیت Portable Benvista PhotoZoom Pro 6.0.4

نرم افزار Portable Benvista PhotoZoom Pro 6.0.4 براساس الگوریتم S-Spline XL عمل میکند که نسخه بهبود یافته تکنولوژی درون یابی S-Spline ابداع شده توسط شرکت BenVista میباشد. این الگوریتم که در انحصار این شرکت میباشد، چندین بار مورد تحسین واقع شده است. S-Spline XL نیز همانند S-Spline دریچه جدیدی به دنیای بزرگنمایی دیجیتال باز کرده است. این نرم افزار تصاویر بزرگنمایی شده را کاملا شفاف و واضح تحویل میدهد بدون اینکه لبه ها دندانه دار شود یا جزییات تصویر از دست برود.
نکته:
-نسخه نصبی این نرم افزار را از اینجا دانلود نمایید.
قابلیت های بارز نرم افزارPortable Benvista PhotoZoom Pro 6.0.4 :
- تصاویر خود به کمک S-Spline XL – برترین تکنولوژی بزرگنمایی تصویر در دنیا – بزرگ کنید.
- با وجود اینکه تکنولوژی S-Spline همواره برترین زمینه حفظ لبه های واضح تصویر بود، تکنولوژی XL جزییات را بهتر بازسازی و حفظ میکند. با کمک Portable Photozoom Pro 3.0.6 میتوان تصاویر بزرگ شده با کیفیتی بی نظیر تولید کرد.
- تبدیل بصورت گروهی (batch) این امکان را فراهم میکند که تعدادی از تصاویر پشت سر هم در یک حرکت بزرگنمایی شوند: بسادگی تنظیمات بچ را انجام دهید و فرآیند تبدیل را شروع کنید.
- پشتیبانی گسترده فرمتهای تصویری سطح بالای صنعتی (مانند 48 و 64 بیتی)
- نرم افزار بصورت دو نسخه یکی مستقل و دیگری به همراه پلاگین فتوشاپ، تحت ویندوز XP و MAC OS X عرضه می‌شود. به این ترتیب به شما اطمینان می‌دهد محیط کار هرچه باشد، در جریان کار خللی وارد نمی‌شود.
- برای اینکه بتوان به سرعت کار با نرم افزار را شروع کرد، تنظیمات از پیش تعیین شده‌ای برای فایلها و بزرگنمایی‌های رایج در نظر گرفته شده است.
- برای ایجاد یک خروجی نهایی حرفه‌ای می‌توان از یک سری ابزار تنظیم ریز (fine-tuning) استفاده کرد.
- برای مقایسه کیفیت آن با سایر نرم افزار‌های رقیب، می‌توانید بجای الگوریتم S-Spline XL از سایر الگوریتمهای درون یابی استفاده شده مثلا در فتوشاپ استفاده کنید.
- پنجره‌های بزرگ نمایش خروجی برای اینکه بصورت همزمان تغییرات اعمال شده روی تصویر را مشاهده کنید
 

لینک های دانلود