سی دی بوت آکرونیس جهت بکآپ گیری و پارتیشن بندی Acronis True Image 13.0.7046 And Disk Director 10.0.2288 BootCD

همانطورکه کاربران گرامی اطلاع دارند در دنیای امروز و عصر حاضر توجه به امر پشتیبان گیری اطلاعات و نقطه مقابل آن بازگرداندن اطلاعات از دست رفته یک امر مهم و حیاطی به شما میرود در حال حاضر نرم افزارهای زیادی وجود دارند که به این امر اختصاص یافته و کار پشتیبان گیری و بازگرداندن اطلاعات را انجام میدهند . در این میان نرم افزار Acronis True Image Home یک برنامه کامل و ساده ولی در عین حال پیشرفته و دارای امکانات کامل می باشد برای استفاده از عملکردهای ارائه شده . این برنامه دارای تنظیمات مختلفی برای پشتیبان گیری یا بازگرداندن اطلاعات و داده ها میباشد به عنوان مثال : روز/ماه/ساعت و دقیقه میباشد .
شما با استفاده از برنامه ارائه شده قادر خواهید بود تا به راحتی نسبت به انجام عمل پشتیبان گیری یا بازگردانی اطلاعات و داده های از دست رفته از جمله : تصاویر ، موسیقی ، اسناد و برنامه های خود به خوبی حفاظت نمایید تا در هر لحظه به هر دلیلی که با مشکل مواجه شدید بتوانید ازاین برنامه به درستی استفاده کنید .
برنامه Acronis به کاربران خود امکان استفاده از پشتیبان گیری Online را هم نیز ارائه کرده است برای ذخیره سازی داده ها و فایل های مهم خود بر روی شبکه ، بنابراین با استفاده از این تکنولوژی اگر به هر دلیلی سیستم شما سرقت شد و یا با مشکل مواجه شدید اطلاعات و داده های شما برروی شبکه امن و مطمئن قرار دارد . نرم افزار فوق این امکان را دارد که از یک فایل یا فولدر پشتیبان بگیرد تا یک سیستم عامل بطور کامل .


از جمله ویژگیهای نرم افزار :
- رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسند
- استفاده از خدمات Online برروی شبکه برای ذخیره سازی فایلها در یک محیط امن جهت حفاظت
- سرعت و عملکرد بالا
- استفاده از پارامترهای مختلف جهت عمل پشتیبان گیری و یا بازگرداندن اطلاعات همانند » روز/ماه/ساعت
- سیستم پشتیبان گیری یکپارچه
- حفاظت مستمر برروی داده های موجود توسط Acronis Nonstop BackupT
- تصویر برداری از دیسک
- پشتیبان گیری کامل
- ترمیم سریع فایلها
Supported operating systems
* Windows XP SP3
* Windows XP Professional x64 Edition
* Windows Vista SP2
* Windows 7

توجه!
- پس از دانلود  با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند power Iso(آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) با سرعت 4x بر روی یک سی دی خام رایت نمایید.