آموزش تصویری و فارسی کامفار 3 به دو صورت مختلف

امروز برای راسخونی های عزیز و بچه های مهندس رشته صنایع و مدیریت آموزش تصویری و فارسی کامفار 3  را مهیا کرده اییم .کامفار یک نرم افزار تایید شده توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO و منتشر شده توسط همان سازمان است. طبق گفته این سازمان (در کتابچه و بروشور کامفار) پس از بررسی متدولوژی ارزیابی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها در بیش از 50 کشور جهان، این نرم افزار بر اساس متدولوژی طراحی شده توسط یونیدو، ارائه شده است و در حال حاضر نیز گزارشهای خروجی این نرم افزار یکی از اسناد مورد نیاز جهت اعطای وام و تسهیلات توسط بانکهای ایرانی به متقاضیان سرمایه گذاری در طرح ها می باشد.
بنابراین این نرم افزار علاوه بر کاربرد آموزشی در مراکز دانشگاهی یک نرم افزار تجاری و مورد وثوق سازمانهای مالی و اقتصادی جهان است.
نرم افزار کامفار یک مدل کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل و گزارش گیری امکان سنجی در سال 1962، اولین نسخه این نرم افزار منتشر شد. پس از آن یونیدو به طور مداوم برای پیشرفت و توسعه این نرم افزار کار کرده است. نسخه سوم کامفار در سال 1374 تحت ویندوز ارائه شد. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود/ این نرم افزار بر پایه تجربیات، نظریات، توضیحات و نیازهای بیش از 5300 کاربر در 140 کشور و همچنین بر مبنای کتاب راهنمای یونیدو برای مطالعات امکان سنجی صنعتی تکمیل شده است.
برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید

لینک های دانلود