بازیابی پسورد فایل های برنامه های آفیس Advanced Office Password Recovery Professional Edition V4.15

همگی کاربران ویندوز با مجموعه برنامه های Office شرکت MicroSoft آشنایی دارند. از این مجموعه نرم افزار های می توان به برنامه های Excel , Access , PowerPoint و ... اشاره کرد. تمامی نرم افزارهای مجموعه Office دارای ویژگی برای حفاظت از متون و فایل های مربوط به برنامه می باشند. به کمک این ویژگی می توان بر روی فایل ها و پروژهایی که بر روی آن ها کار می کنید رمز عبوری را قرار دهید تا از دسترسی دیگران به فایل های پروژ های شخصی شما جلوگیری نمایید.
در پاره ای از اوقات این ویژگی مشکل ساز می شود. در چه زمانی؟ در هنگامی که شما رمز عبور پروژه خود را فراموش کرده اید. حتی ممکن است شما قصد دسترسی به پروژه دیگر افراد را داشته باشید. برای پیدا نمودن رمز عبور این مجوموعه از برنامه های office می توانید از نرم افزارهای بازیابی استفاده نمایید.
Advanced Office Password Recovery Professional Edition V4.15 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا اقدام به کشف رمز فایل های برنامه های مختلف Office که با رمزهای عبور محافظت می شوند ، نمایید.  به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا رمز های عبور برنامه های Word, Excel, Access , Outlook , Project , Money , PowerPoint , Visio, Publisher, OneNote, Backup, Schedule+, Mail را بدست آورید.
نکته:
این برنامه به درخواست کاربران و توسط کرکرهای راسخون کرک شده است

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- توانایی کشف رمز فایل
- قابلیت ویرایش و تغییر رمز عبور فایل ها
- توانایی کشف رمز برنامه های Word, Excel, Access , Outlook , Project , Money , PowerPoint و ... .
- بازیابی رمز های عبور پروژهای VBA
-پشتیبانی از آفیس ورژن 97 تا  2007
و ... .