آهنگسازی حرفه ایی با کامپیوتر Portable Steinberg Nuendo v4.3

 نرم افزار nuendo محصول شرکت steinberg می باشند که قابلیت نصب روی هر دو سیستم عامل mac و windows را دارند.

نرم افزار nuendo برای ساخت موسیقی روی فیلم مناسب است . برنامه nuendo از فرمتهای تصویری پشتیبانی میکند . برای مثال nuendo از جمله نرم افزارهای نادری می باشد که امکان باز کردن فیلمهای DVD با فرمت vob را روی محیط کاری خود میدهد .
نرم افزارهای nuendo دارای قابلیت نسبتاً کاملی در زمینه میکس و مسترینگ موسیقی می باشد هر چند که برای کسانی که می خواهند کار میکس و مسترینگ خود را با این برنامه انجام دهد امکانات پیش فرض آنها کامل نیست و نیاز به تهیه plug-in ها یا همان برنامه های جانبی دیگری وجود دارد تا امکانات میکس و مسترینگ بر روی این برنامه کامل شود.
اما کاربرد اصلی این برنامه در زمینه آهنگسازی کامپیوتری میباشد . فرمت سمپلهای قابل اجرا برای این برنامه VST که مخفف virtual studio technology است میباشد . و در حال حاضر بیشترین سمپلهای صوتی که در بازار ارائه می شود با این فرمت میباشند .
در نتیجه زمان آهنگسازی با این برنامه حق انتخاب بیشتری در بین سمپلها خواهید داشت .از دیگر دلایل مناسب بودن این برنامه برای آهنگسازی با کامپیوتر ارائه قابلیتهای کامل و جالب این دو برنامه در زمینه تنظیم پارتیتور می باشد . همین طور محیط کاری نسبتاً ساده و جذاب این برنامه  نیز از دلایلی می باشد که آهنگسازی با آنها را لذت بخش می کند .
نکته:
-برای نسخه جدید این برنامه (Steinberg Nuendo v5) هنوز کرکی ارائه نشده است و ما مجبور شدیم این نسخه از برنامه را برای شما ارائه کنیم.
-درصورت قرار دادن کرک برای ورژن جدید این برنامه حتما بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
-این نسخه پرتابل است و نیازی به نصب ندارد