محافظت از فلش با SecureStix USB Password Protect 2011.8.2.2.0

باید در این دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات به فکر محافظت از داده های خود باشید چون ممکن است به هر دلیلی مانند : هکر ها ، سارقان و ویروس ها اطلاعاتتان را از دست بدهید . هر کدام از این خطرات راه حل های نیز دارد که به عنوان مثال برای جلوگیری از ورود هکرها و ویروس ها باید از نرم افزار آنتی ویروس و فایروال استفاده کرد . برای عرصه حفاظت از داده ها و جلوگیری از دستیابی سارقان نیز نرم افزارهای رمزنگاری و قفل گذاری بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است .
SecureStix USB Password Protect 2011.8.2.2.0 نرم افزاری بسیار مفید برای حفاظت از فلاش مموری شما با قابلیت گذاشتن رمز عبور شخصی روی کول دیسک ، که باعث می شود فایها و فولدرهای شما از دسترس دیگران در امان باشد.
این نرم افزار می تواند فایل های درون USB ها و مموری های قابل حمل را نیز رمزنگاری کند . این نرم افزار در هنگام نصب پسوردی از شما می خواهد که همان پسورد به عنوان رمز شما قرار میگرد . بعد از نصب درون کلیک راست شما گزینه مخصوص این نرم افزار قرار میگیرد که دسترسی به نرم افزار را آسان می کند و سرعت کار را بالا می برد. این نرم افزار با ویندوزهای XP , VISTA , SEVEN سازگاری کامل دارد .

پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net