بالا بردن سرعت رندر در اديوس و پريمير با پلاگين Carbon Coder 3.5

راه حل ترانسکد ویدئوی Carbon Coder از شرکت Harmonic Rhozet از سوی شرکت Dalet Digital Media Systems برای استفاده در گستره راه حل های برودکست و مدیریت محتوای برودکست این شرکت بکار گرفته شد.
ترانسکد ویدئو (video transcoding) به عملیاتی گفته می شود که در آن ویدئوی دیجیتال، از یک فرمت به یک فرمت دیگر (یا از یک قالب فایل به یک قالب فایل دیگر) تبدیل می شود. به عنوان مثال هنگامی که یک فیلم از MPEG-2 (که در DVD استفاده می شود) به MPEG-4 (برای پخش موبایل) تبدیل می شود ترانسکد شده است، و برای این عملیات ترانسکد احتیاج به برنامه های خاص کامپیوتری است.
در حال حاضر دالت در The Press Association که خبرگزاری ملی انگلیس و ایرلند است از کربن کدر برای تولید و مدیریت بسته های ویدئویی در کنار برنامه های خود استفاده کرده است. این بسته های ویدئویی پس از تولید از طریق وب سایت این خبرگزاری در اختیار سایر خبرگزاری های وابسته به پرس اسوشیشن قرار می گیرند.
خبرنگاران Press Association می توانند در محل وقوع خبر، تصاویر ویدئویی را با استفاده از لپ تاپ خود مونتاژ کنند و سپس با استفاده از نوع خاصی از نرم افزار کربن کدر که توسط شرکت روزت برای شرکت دالت طراحی کرده است، آنرا از طریق اینترنت برای خبرگزاری ارسال کنند. از آنجا که عملیات ترانسکد ویدئو به فرمت مورد نظر و ارسال آن از طریق اینترنت در پس زمینه (behind-the-scene) انجام می شود، لازم نیست فکر خبرنگار معطوف به ویژگی های فنی شود و می تواند روی مسئله خبر متمرکز باقی بماند.
برنامه Carbon Coder از شرکت Rhozet یک راه حل جامع در زمینه ترانسکد ویدئو است که تبدیل ویدئو بین فرمت های مختلف و بخش های مختلف چرخه ویدئویی مانند جمع آوری تصاویر، ویرایش آن، آرشیو و پخش آنها روی تلویزیون عادی، موبایل و اینترنت را کاری راحت می کند. این برنامه می تواند روی یک کامپوتر تکی، و یا روی مجموعه ای از کامپیوترهای ترانسکد که توسط یک سرور واحد مدیریت می شوند کار کند.

- پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

- پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net