طراحی و ساخت آلبوم کارت ویزیت و قاب عکس دیجیتال با Pearl Mountain Software Suite 1.0

راسخون امروز مجموعه نرم افزار طراحی Pearl Mountain Software Suite 1.0 را که شامل : ساخت آلبوم عکس ، طراحی کارت تبریک ، ساخت قاب عکس دیجیتال ، تبدیل کننده تصاویر  می باشد را ارائه کرده است.ما برای راحتی شما هر نرم افزار را به صورت جداگانه در صفحه دانلود قرار داده اییم .امیدواریم از آنها استفاده نمایید.در ادامه هر نرم افزار به طور مختصر توضیح داده می شود.
Win Image Converter 1.5.2 (Build 1398)  که برای تبدیل فرمتهای مختلف تصویر به یکدیگر هست کار با این نرم افزار کم حجم بسیار ساده هست و از فرمتهای محبوب و مختلف تصویر پشتیبانی میکند.
Picture Collage Maker Pro 2.5.6 Build 3303  نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر به انجام اموری همچون ساخت یک آلبوم عکس و همچنین قرار دادن عکس در فریم ها و قاب های مختلف و زیبا می باشند.
Photo Frame Master 1.1.1 (build 2419) نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت قاب عکس های دیجیتالی که شما را قادر به گرفتن عکس بر روی کامپیوتر خانگی خود و همچنین ویرایش، چاپ و دستکاری عکس های دیجیتال برای بهبود کیفیت عکس می سازد.
Greeting Card Builder 2.4.9 (build 2848)  نام نرم افزاری قدرتمند و با امکانات بالا برای طراحی کارت های تبریک زیبا می باشد . کاربران به وسیله این نرم افزار قادرند تا کارت های تبریک را با سلیقه شخصی خود و موضوعات دلخواه طراحی نمایند.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net