موزیک پلیر رایگان XMPlay 3.6 Portable

ورژن ۳٫6 موزیک پلیر XMPlay به تازگی منتشر شده هست ، و دلیل به اندازه کافی وجود دارد که همه از این موزیک پلیر استفاده کنند.
این نرم افزار پخش موزیک میتواند انواع فرمت ها و فرمت های محبوب مثله mp3, ogg  و  wma را پخش کند. همچنین میتواند به وسیله پلاگین های خود این موزیک ها را به طور اتوماتیک در لیست خود اضافه کند و پخش کند. این نرم افزار از موزیک های Flac, Realaudio  و  Midi پشتیبانی میکند. انواع پلاگین ها روی این نرم افزار کار میکند و وقتی که شما برنامه را باز میکنید پلاگین ها به صورت خودکار فعال هستند ، پلاگین های که روی این نرم افزار هست به طور مثال پلاگین لیست کردن ، پلاگین آرشیو کردن و پلاگین دسته بندی فرمت ها هست. همچنین میتوانید روی این نرم افزار تم های مختلفی نصب کنید.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

کار های که میتوانید با XMPlay انجام دهید :
شبکه ها – تمام فایل ها پشتیبانی میشوند ( از جمله فایل های MOD و آرشیوی) و میتوانید به FTP ها و سرور های HTTP متصل بشوید و در فایل ها به جستجو بپردازید و آنها را کپی کنید.
خروجی Gapless – از تمام فرمت های Gapless پشتیبانی میشود و آنها را میتوان پخش کرد.
اطلاعات آهنگ – قسمتی در این نرم افزار موزیک پلیر وجود دارد که میتوانید در ان اطلاعات کامل آهنگ و فایل را ببینید.
کتابخانه – در این برنامه یک پایگاه داده ها وجود دارد که شما میتواند آهنگ ها و فایل ها را در آن دسته بندی و مرتب سازی کنید.
DSP – این موزیک پلیر را میتوانید هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی کنترل کنید ، کنترل این موزیک پلیر تشکیل شده  از ، ۹ بند اکولایزر ، reverb ، و پلاگین ها.
کلید های میانبر – به ویسله میانبر ها میتوانید به طور کامل برنامه را سفارشی کنید.
ادغام – میتوانید فایل و فولدر ها را در ویندوز اکسپلورر باز کنید ، درگ ان درگ کنید ، URL و آدرس فایل ها را به برنامه بدهید ، لیست آهنگ ها را ببینید و آنها را جا به جا کنید ، آیکون ها را سفارشی کنید و هر طور که میخواهید آنها را بچینید.
این موزیک پلیر از چندین پنل و پنجره تشکیل میشود ، که چند تای آن در سمت چپ و راست هست و پنل اصلی پنل وسطی هست، حتی میتوانید این پنل ها را جا به جا کنید.
سایت نرم افزار قسمتی دارد به نام ساپورت که میتوانید در آنجا از پشتیبانی ها و اطلاعات و راهنمای ها استفاده کنید. موزیک پلیر XMPlay میتواند یک جایگزین مناسب و خوب به جای موزیک پلیر های محبوب شود و همه کاربران میتوانند به رایگان از آن استفاده کنند. مزیت اصلی این نرم افزار قابل حمل بودن و استفاده کم از قدرت کامپیوتر و سبک بودن آن هست ، و این تمام ویژگی ها هست که یک کاربر کار بلد از آن انتظار دارد.
این نرم افزار  از ویندوز ۹۸ تا ویندوز ۷ سازگار هست.