بازی اسپارکی در برابر حیوانات گرسنه Sparky vs. Guttlers Final PC Game

سایت راسخون برای تابستان بازی های جدید کامپیوتری و مهیجی را به رایگان برای دانلود می گذارد تا اوج هیجان بازی های مختلف را با طعم اف دی ال بچشید. بازی کامپیوتر که امروز به شما معرفی خواهیم کرد از مدل بازی های پازل است به سبک Arcade که با شلیک گلوله های توپی به هدف و حل معما ها مراحل زیبای آن را پشت سر خواهید گذاشت.
بازی parky vs Guttlers سفر از میان جنگل های ناشناخته، کوه ها و زمین های وسیع، دشت های سوزان و سرد هر کسی را از پا در می آورد حتی اگر یک اسپارکی کوچک باشید. اسپارکی موجود کوچک خندانیست که همیشه امیدوار است. او یک روز از خواب بیدار می شود و خود را در جنگلی ناشناخته میبیند و از گدشته خود هیچ چیز به خاطر نمی آورد، اما با اعتماد به نفس کامل به تغییر چیز های ناشناخته دور و بر خود می پردازد.
با این افکار اسپارکی سراسیمه به اعماق جنگل پا میگذارد بدون اینکه از خطرات مسیر با خبر باشد. مسیر پر از موجودان گرسنه است که از خوردن اسپارکی کوچولو لذت میبرند. هدف از مراحل بازی حفظ اسپارکی از خورده شدن توسط گاتولرز هاست. برای این کار شما باید برای تغذیه این موجودات حریص و گرسنه از همان رنگ خودشان به آن ها غذا دهید تا منفجر شوند. با پیشبرد بازی مکان های جدید و مسائل و چالش های جدیدتری انتظارتان را میکشند.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی
ویندوز: XP/2000/Vista/Win 7
پردازنده: 1.0 GHz
رم: 512 مگابایت
آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0