طراحی و چاپ حرفه ای اسناد با Serif PagePlus X5 v15.0.1.21 and Template Pack

ایجاد حرفه ای تبلیغات با کیفیت ، طراحی حرفه ای نسخه قابل چاپ و اسناد الکترونیکی با PagePlus X5 ، بهترین ابزار انتشار در روی میز کار شماست . از بروشور تا کتابها ، منوها تا مجلات ، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش پی دی اف ، PagePlus X5 نشانگر سرعت و آسانی مثل در اختیار داشتن یک موسسه چاپ و طراحی بر روی دسکتاپ شماست .
با استفاده از قالب های قابل سفارشی کردن و طراحی به وسیله کشیدن و رها کردن ، و ابزار بصری به سرعت و سادگی نتایج خوب و عالی را بگیرید . کمک های آن اسکرین (کمک های موجود بر روی صفحه نمایش) ، فیلم های آموزشی و آموزشهای گام به گام همگی از پشتیبانی های موجود در این نرم افزار می باشند .
افراد جدید با استفاده از انتشارات رومیزی می توانند با امکانات و ابزارهای نرم افزار به راحتی با کمک های بصری که توسط طراحان با تجربه ایجاد شده می توانند آشنا شوند و بسیار کار آمد باشد .

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

برخی از ویژگی های برنامه Serif PagePlus X5 v15.0.1.21 and Template Pack  :
طرح های حرفه ای ، سریع ، ایجاد کسب و کار موفق با روش بازاریابی بزرگ
همه طراحی ها با یک طراح ، طراحی هر چیزی ، نرم افزار بیش از یک برنامه ساده می باشد .
چاپ با کیفیت ، پاک کردن تنظیمات برای  منزل ، اداره و تنظیم حرفه ای چاپ
استفاده آسان ، ابزار بصری و راهنمایی های مفید در حین اجرای یک پروژه
ویرایش کامل فایل PDF ، باز کردن ، ویرایش و ذخیره کردن فایل های PDF ، شما کنترل کاملی دارید .
ابزاری پیشرفته ، کلیه ابزارهایی که شما برای ایجاد اسناد حرفه ای به آن نیاز دارید .
می توانید خروجی با کیفیت بالاتر و حرفه ای تری ایجاد نمائید . حروفچینی با کیفیت تر و ابزار طراحی حرفه ای لذت ببرید .  PagePlus X5 برای استفاده سریعتر و آسان تر بوده و می توانید خروجی های صحیح و حرفه ای از طرح های غنی تر تولید نمائید .