نسخه کم حجم نرو برای رایت Nero Lite 12.0.02900

کمتر کسی است که نرم افزار معروف Nero را نشناسد . نرم افزار اصلی nero مملو از قسمت های بدون استفاده و شاید اضافی باشد . اکثر کاربران از nero فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند .آیا شما علاقه دارید روی سیستمتان نرم افزاری پرحجم نصب کنید و سپس فقط از یک بخش آن استفاده کنید ؟ مسلما کسی از این امر راضی نیست . ولی راسخون نسخه ای از nero را معرفی خواهد کرد که فقط دارای ابزارهای رایت نسخه اصلی nero است .
این برنامه فوق حرفه ای در زمینه رایت تمام ابزارهای مورد نیاز شما برای رایت انواع لوح های فشرده DVD و CD را پوشش می دهد .
تمام قابلیت های لازم برای یک نرم افزار رایت در این نسخه موجود است و از تکنولوژی هایی نظیر Blu-ray نیز پشتیبانی کامل به عمل می آورد . رایت انواع ویدیو ها ، موزیک ها و اطلاعات روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها باعث می شود شما دیگر به هیچ نرم افزاری احتیاج نداشته باشید . امیدواریم از این نسخه بسیار کارآمد برای رایت استفاده ببرید.

 Nero Burning ROM Micro 11.2.400 شامل برنامه های زیر هست :
Nero BurningROM
Nero Expressl

Nero BurnLite 11.2.400 شامل برنامه های زیر هست :
Nero BurningROM
Nero Expressl
Nero Cover Designer
Nero WaveEditor

نکته :

- این نرم افزار ها کرک شده می باشند و در زمان نصب نرم افزار زبان نصب، به طور پیش فرض روسی است که بایستی آن را به زبان انگلیسی تغییر دهید.
- برای اجرای نسخه Micro، کامپوننت Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package باید در ویندوز شما نصب باشد،

لینک های دانلود