جلوگیری از کپی کردن فایل در ویندوز با M File Anti-Copy 5.2

بوسیله ی برنامه M File Anti-Copy می تونید کپی   رو توی ویندوزتون از کار بندازید .به این ترتیب کسی نمی تونه فایلها یا پوشه هاتونو کپی کنه و همچنین با قسمت جدیدی که در این نسخه اضافه شده می تونید لیستی از فایلهاتونو به برنامه بدید تا اون فایلها نه حذف بشن نه تغییرنام داده بشن و نه حتی اجرا بشن ( فایلهای اجرایی) و با این کار می تونید مطمون باشید که فایلهاتون حتی به هیچ وجه ویروسی هم نمی شن .
این برنامه کاملا رایگانه ،دقت کنید که وقتی برنامه رو برای اولین بار اجرا می کنید از شما رمز عبور پرسیده میشه که اون رمز عبوری هست که می خواین برای اجرای برنامه یا فعال و غبرفعال کردن برنامه ازش استفاده بشه در واقع این رمز برای امنیت بیشتر تا کسی غیر از شما نتونه برنامه رو فعال یا غیرفعال یا حتی پاک کنه بنابراین در اون قسمت هر رمزی رو که دوست دارید وارد کنید و دقت کنید که رمز رو فراموش نکنید چون در این صورت هیچ راهی برای برگردوندن رمز وجود نداره و استفاده از نرم افزار عملا غیرفعال میشه.
این برناهه برای جاهای مثل کافی نت ها و یا گیم نت ها و مراکز خدمات کامپیوتری هم می تونه مناسب باشه دیگه با این نرم افزار مطمئنید که فایلهای مهمتون رو کسی نمی تونه کپی کنه روی کول دیسک یا هر نرم افزار دیگه ای .

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

ویژگی های M File Anti-Copy 5.2  :
- محیط زیباتر :
توی این نسخه می تونید از محیط گرافیکی زیباتر نسبت به نسخه ی قبل بهره ببرید در ضمن  سعی شده این محیط هنوز هم کارایی خودش رو داشته باشه و از سرعت اونم کاسته نشده باشه .
- از بین رفتن باگها (Bugs) :
در نسخه ی قبل برنامه مشکلاتی وجود داشت که هم باعث کاهش امنیت و هم کاهش سرعت می شد که اون مشکلات در برنامه رفع شده برای مثال : در نسخه ی قبل وقتی که برنامه فعال بود هم می شد با وارد کردن رمز عبور برنامه را پاک کرد که در این نسخه برای پاک کردن برنامه حتما اول برنامه رو غیر فعال کنید و خیلی مشکلات دیگه که در نسخه حل شده اند .
-اضافه شدن راهنمایی :
در نسخه ی قبل برنامه هیچ گونه فایل کمک ( Help File ) وجود نداشت که شاید برای بعضی از کاربران کار رو خیلی سخت می کرد اما حالا می تونید از فایل راهنمایی برنامه استفاده کنید و مشکلاتتون رو حل کنید .
-گزینه های بسیار در قسمت تنظیمات :
گزینه های انتخابی زیادی به قسمت تنظیمات برنامه اضافه شده که می تونه به کاربر آزادی های بیشتری برای انتخاب بده .
- اضافه شده بخش های جدید :
بخش های جدیدی به برنامه اضافه شده از جمله : File Move که میتونید وقتی که برنامه فعاله فایلی رو به به جای دیگه منتقل کنید .
File Anti-Delete  : بخش دیگه ای که در این نسخه اضافه شده که می تونید لیستی از فایلهای خود را به برنامه اضافه کنید تا فایلهای اضافه شده دیگر غیرقابل انتقال دادن و یا تغییر نام و همچنین پاک شدن می شوند و حتی فایلهای اجرایی که به لیست اضافه شدن حتی غیرقابل اجرا شدن هستند بدین صورت دیگه نیازی نیست نگران ویروسی شدن و از دست رفتن یا خراب شدن فایل خود باشید .
-سرعت بالاتر :
این نسخه از برنامه نسبت به نسخه ی قبل دارای سرعت بالاتری می باشد .
-افزایش کارایی قسمت های قدیمی :
در این نسخه سعی شده قسمت های قدیمی برنامه هم تغییر داده شوند برای مثال در نسخه ی قبلی برنامه برای غیرفعال شدن حتما نیاز به ریستارت یا لاگ آف داشت اما در این نسخه شما براحتی می تونید در عرض چند ثانیه برنامه رو بدون خروج از ویندوز غیرفعال کنید که می تونه خیلی به افزایش سرعت برنامه هم کمک کنه .