تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز با Genie Timeline Professional 2.1.14.346 (x86/x64)

Genie Timeline Professional یک نرم افزار انقلابی برای تهیه ی نسخه ی پشتیبان می باشد که برای محافظت از اطلاعاتی که کاربران تجاری همه روزه به آنها نیاز دارند، طراحی شده است.توسط 3 مرحله ی ساده و مستقیم می توانید به امکاناتی مانند بازیابی حوادث ناگهانی، بازیابی انواع زیادی از فرمت های اطلاعات، روش های کاری چندگانه و امنیت بالا دسترسی داشته باشید.
دیگر نگران حوادث بدی که در سیستمتان رخ می دهد نباشید، Genie Timeline Professional می تواند تمام تنظیمات و اطلاعات شما را بازیابی کند. بازیابی نسخه ی های پشتیبان انتخاب شده ی شما و ساخت یک دیسک راه اندازی بازیابی روی یک پارتیشن مجازی یا یک ایمیج ISO که می تواند تمام اطلاعات شما را ذخیره کند از امکانات ویژه ی این نرم افزار می باشند.این تمام امکانات نرم افزار نیست، Genie Timeline Professional از پوشه ها ، فایل برنامه ها و اطلاعات کاربران در هر 24 ساعت نسخه ی پشتبان تهیه می کند تا بازیابی اطلاعات سریعتر و ایمن تر انجام گیرد.برای ایجاد امنیتی بی نظیر ، این نرم افزار با درجه ی پنهان سازی 256- AESتوسعه یافته است.همچنین این نرم افزار از تکنولوژی Incremental Block Level قدرت گرفته که تنها اصلاحات و تغییرات یک فایل را ذخیره می کند، نه کل یک فایل را و این یک صرفه جویی در زمان و فضای هارد شما خواهد بود. سبک بودن نرم افزار ، سرعت و کارآیی سیستم شما را وقتی در حال اجرای بازی یا تماشای فیلم و ... هستید به هیچ وجه پایین نمی آورد زیرا در این مواقع عملیات بک آپ گیری را متوقف کرده و امکان استفاده ی کامل از CPU را برای شما فراهم می کند.همچنین وقتی کامپیوتر شما در حالت باطری قرار دارد یا به مقدار خطرناک سطح باطری می رسد نیز اجرا می شود.این نرم افزار می تواند انواع مختلفی از فایل ها را پوشش دهد. از زمانی که این نرم افزار کاملا با ویندوز سازگار شد ، شما می توانید فایل ها و پوشه ها را به راحتی از نسخه های پشتیبانتان جدا کنید و آنها را در قسمت پوشه ی  No Backup Zone قرار دهید یا می توانید تنها با یک کلیک راست فولدرها و پوشه ها را به آن اضافه کنید.

-پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net

ویژگی های نرم افزار Genie Timeline Professional 2.1.14.346 (x86/x64):
ساده و آسان :
-نصب این نرم افزار فقط در 3 مرحله انجام می شودو در این زمان شما می توانید Smart Selection یا Costumize Data را به عنوان حالت بک آپ گیری در یک رابط کاربری زیبا انتخاب کنید.
-استفاده ی آسان از Timeline دارای قسمت های " این را تنظیم کن" و " این را فراموش کن" می باشد.
بازیابی مشکلات :
-بازیابی سیستم و اطلاعات حتی وقتی سیستم شما بالا نیر نمی آید از ویژگی های این نرم افزار است.شما یک گزینه برای ساخت دیسک راه اندازی روی پارتیشن مجازی، درایو USB و یا ایمیج ISO خواهید داشت.
محافظت پیوسته ی داده ها :
-از اطلاعات به صورت پیوسته در این نرم افزار نسخه ی پشتیبان تهیه می شود و این بستگی به نوع فایل دارد.
-همچنین شما می توانید زمان بین ایجاد نسخه ی پشتیبان را تنظیم کنید.
بازیابی :
-در زمان به عقب بروید و فایل های قدیمی خود را بازیابید، این کار توسط ابزار جستجو و یا مرورگر این نرم افزار اجرا می شود.
-این نرم افزار نسخه های قدیمی اسناد شما را ذخیره می کند که می توانید با سادگی آنها را بازگردانید.
نسخه ی پشتیبان در سطح بلوک ها :
با استفاده از این تکنولوژی ، Genie Timeline فقط فایل های جدید و تغییر داده شده را تشخیص داده و ذخیره می کند.
کارآیی :
-Genie Timeline بسته به کاربرد کامپیوتر در روش های مختلفی اجرا می شود. می توانید روش Smart Mode را انتخاب کنید که بر اساس استفاده ی CPU سرعت را کم و زیاد می کند یا روی Turbo Mode قرار دهید که در بالاترین سرعت کار می کند.
-روش Powersaving روی Timeline تاثیر گذاشته و سرعت آن را کم می کند و در حین اجرای بازی یا تماشای فیلم عملیات نرم افزار را قطع می کند.
فرمت اطلاعات :
-ایمیل ها، اسناد، دسکتاپ، فایل های Office ، کتاب های الکترونیکی، بوکمارک ها، عکس، ویدئو و موزیک توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند.
ترکیب با ویندوز :
-شما می توانید فایل ها را به نسخه ی پشتیبانتان اضافه با از آن حذف کنید و یا با یک راست کلیک می توانید فایل های حذف شده را مشاهده کنید.
-Genie Timeline همچنین دارای قابلیت نمایش پوشه ای می باشد که می توانید به سادگی اطلاعاتتان را در هر زمانی ذخیره کنید.