مجموعه کامپوننت گرانقیمت شرکت Syncfusion Essential Studio v11.3.0.30

چارچوب دات‌نت به مجموعه زبان‌های توسعه و فناوری‌های مرتبطی گفته می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این چارچوب کاری (framework) باعث توانمندی و سازگاری زبانهای مختلف برنامه نویسی می‌گردد که در آن عرضه شده‌اند. برنامه نویسی دات نت به دلیل سهولت بیشتر و سادگی بسیاری امور به نسبت دیگر زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل امروز مجموعه از کامپوننت های این زبان را برای شما آماده کرده ایم. کامپوننت ها در زبان برنامه نویسی دات نت باعث سادگی و سرعت عمل بیشتر در انجام بسیاری از کارها می شوند و هرکدام برای انجام کاری خاص طراحی شده اند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان در پروژه های خود از کامپوننت ها استفاده می کنند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم نتیجه ای به مراتب قابل اطمینان تر حاصل شود چراکه کامپوننت ها تست شده اند و کمتر دچار نقص می شوند. مجموعه جدید کامپوننت های دات نت که سازگاری کامل با ویندوز سون دارند را همراه با سورس آنها هم اکنون می توانید از سایت راسخون دریافت نمایید.
Syncfusion Essential Studio  یه مجموعه کامپوننت شامل ASP.NET , ASP.NET MVC, Windows Forms, WPF, Silverlight می باشد.
 راسخون  سورس کد ورژن Syncfusion 10.1.0.4 این کامپوننت که شامل کامپوننت های فوق العاده ای برای استفاده در User Interface برنامه هاست. را نیز به صورت جداگلنه قرار داده است.
نحوه ی استفاده از سریال:
بعد از نصب به مسیر زیر برید Start Menu --> Syncfusion --> Essential Studio 10.1.0.44 --> Dashboard برید و سپس به قسمت Tools --> License Management --> License Manager برید و بعد به روی Add Key کلیک کنید و سریال رو وارد کنید و در نهایت trial key رو حذف کنید.برای نصب سورس هم موقع نصب از همین سریال استفاده کنید.

نکات رفع خطاهای خارج شدن فایل از حالت فشرده:
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.
- برخلاف بسیاری از سایت ها شما می توانید با سرعت بالا چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.
- پسورد فایل فشرده :
www.rasekhoon.net

 

لینک های دانلود