چهره نگاری پلیسی با پرتابل Portable FACES EDU PLUS 4.0.3.0

FACES EDU این نسخه نرم افزار که مخصوص مبتدیان میباشد برای کلاس درس تنظیم شده است که کار با آن بسیار آسان میباشد . توسط این نرم افزار طراحی چهره پلیس ها و بازرسان روزانه هزاران هزار چهره را طراحی و شناسایی میکنند.
از این نسخه نرم افزار طراحی چهره روزانه دانش آموزان زیادی برای طراحی چهره استفاده میکنند که میتواند به آسانی به آنها برای ساخت یک چهره کمک کند . همینطور این نرم افزار مانند نسخه اصلی بوده و اطلاعات و نمونه های موجود در این برنامه در نسخه اصلی نیز موجود میباشد . در حال حاضر این برنامه در کلاس های افسری و آموزش جرم شناسی و پزشکی قانونی استفاده های زیادی دارد و به وسیله این برنامه روزانه افسران زیادی طراحی چهره مجرمان و … را آموزش می بینند .
از این برنامه میتوانید برای آموزش طراحی به کودکان و یا مبتدیان استفاده کنید همینطور این برنامه با عکس های کاربردی و ویژگی های کلیدی به طراح این اجازه را میدهد که تصویری ساختگی در عین حال نزدیک به فرد مورد نظر فقط با چند کلیک ساده بسازد . خروجی این نرم افزار فرمت محبوب JPG میباشد که میتوانید تغیرات لازم دیگر را در نرم افزار فتوشاپ بر روی فایل ساخته شده بدهید .
ویژگی های کلیدی نرم افزار طراحی چهره :
- ایجاد هزاران نوع عکس با شکل های مختلف
- دارای پایگاه داده از سال ۲۰۰۰ از آمریکا و آسیا
- بدون نیاز به نصب
- خروجی فایل JPEG برای تغییرات مورد نیاز در فایل فتوشاپ
- قابلیت سبک های مختلف مانند رنگ موهای مختلف ، اخم کردن و ..
- ویژگی ها و ابزار های زیاد برای زوم کردن
- دارای چهره های پیشرفته
- تغییرات مختلف بر روی چهره

نکته:

- نسخه نصبی و کامل همراه با کرک این نرم افزار را از اینجا دانلود نمایید.