تابلوی منتخب بازار بورس (تامبو) ورژن 1.2 با

نرم افزار فوق به منظور سهولت در بررسی و کنترل شرکتهای مورد نظر سرمایه گذاران طراحی و تولید شده است. در این نرم افزار کاربران می توانند شرکتهای مورد نظر خود به همراه ستونهای یا سرفصهای اطلاعاتی را انتخاب کنند، و در فواصل زمانی تعیین شده از آخرین تغییرات آن مطلع شوند.
در نگارش 1.2 نرم افزار می توانید با تنظیم هشدارهای دلخواه از تغییرات بوجود آمده در قیمت های سهام از جمله قیمت باز، بیشترین قیمت، کمترین قیمت، حجم معاملات و تعداد سهام معامله شده بوسیله برنامه مطلع شوید.
برنامه بوسیله اخطار صوتی و تغییر رنگ شرکت مورد نظر، هشدار ها را نمایش می دهد.

امروزه سرعت استفاده از اطلاعات در بورس بسیار مهم است و یکی از مشکلات کاربران سایتهای وابسته به بورس تهران عدم دستیابی سریع به اطلاعات مورد نظر است ، از جمله مونیتورینگ معاملات سهام شرکتهای مورد نظر در طی معاملات روزانه که در برخی اوقات کلافگی را به همراه دارد.
از همین رو بورس نیوز با همکاری شرکت مبنا اقدام به طراحی نرم افزار تابلوی منتخب بورس تهران ( تامبو ) نمود که نسخه دانلود از راسخون قابل استفاده است .
ویژگیهای نرم افزار شما چیست ؟
نصب بسیار ساده همراه با بروز رسانی خودکار و سریع و محیط کاربری دوست داشتنی شاید از برجسته ترین نقاط قوت نرم افراز باشد اما مهمتر آن که قسمت تحلیل تکنیکال این نرم افراز بسیار قوی و مدرن است و بدون اغراق کاملترین نرم افراز تحلیل تکنیکال به زبان فارسی است از سوی دیگر سبد سهام آن کاملاً کاربردی است و امتحان خود را پس داده است . در نهایت بخش فاندامنتال نرم افراز با استفاده از محاسبات دقیق ریسک بازده بدون رقیب است .
جریان تولید و ارایه نرم افزار تابلوی منتخب بورس ( تامبو) چیست ؟
این نرم افزار خلاصه اطلاعات تابلوی بورس که مورد نظر کاربر است را در کوتاهترین زمان ارایه می کند و برای جلوگیری از اتلاف انرژی و وقت سهامداران طراحی شده است.
قیمت این نرم افزار چقدر است ؟
این نرم افزار رایگان تقدیم سهامداران می شود چون پس از بحثهای فراوان به این نتیجه رسیدیم که نرم افزار از طریق سایت بورس نیوز که خدمات آن برای مخاطبان رایگان است عرضه شود تا بیشترین میزان دسترسی به نرم افزار ایجاد شود و خاطره خوشی برای سهامداران بسازیم البته از این طریق کاربران با خدمات و قدرت شرکت مبنا نیز در زمینه نرم افزار نویسی آشنا می شوند و حتماً مشتری سایر محصولات ما خواهند شد.
 ویژگیهای نرم افزار ( تامبو ) چیست ؟
این نرم افزار auto run است یعنی هر بار کامپیوتر روشن شود نرم افزار روی دسک تاپ کامپیوتر ظاهر می شود و شما می توانید همانطور که به کارهای خود ( حسابداری ، وب گردی ، طراحی و .. ) مبادرت می ورزید با گوشه چشم خود حواستان به سهام شرکتهای پرتفوی خود نیز باشد که مبادا در بازار ضرر کنید.
همچنین ستونهای نرم افزار تابلوی منتخب قابلیت کم یا زیاد با سر فصلهای اطلاعاتی مختلف دارد و هیچگاه ترتیب جدول هم بدون اجازه شما به هم نمی خورد .
امکان مرتب سازی از صعودی به نزولی در ستونها و پر رنگ شدن ( Bold ) حجم معاملات شرکتهایی که حجم مبنای خود را پر کرده اند از دیگر نقاط قوت نرم افزار است و شاید بهترین امکان آن کلیک روی نماد مورد نظر و بازگشایی تمام اطلاعات آن در یک صفحه جداگانه ( عرضه وتقاضا ، پی بر ای و ای پی اس و ... ) با استفاده از اطلاعات سایت بورس باشد .
 خوب آیکون نماد ها در بورس در این نرم افزار چه کارآیی دارد؟
وقتی روی این آیکون کلیک کنید اطلاعات تمام نماد های منتخب شما در صفحات جداگانه بازگشایی می شود و سریع به اطلاعات مورد نظر دسترسی می یابید.
آیکون تنظیمات چه کاری انجام می دهد؟
در این آیکون شما امکان تنظیم جدول مورد نظر خود را دارید مثلاً به قسمت شرکتها می روید و در قسمت نماد نام شرکت مورد نظر خود را پیدا می کنید و با کلیک روی آن و فشردن دکمه اضافه روی این نماد به تابلوی شما افزوده می شود و با فشردن دکمه تأیید شما آن نماد را در تابلوی منتخب خود مشاهده می کنید و برای حذف آن کافی است روی نماد مورد نظر بروید و کلید حذف را بفشارید و سپس دگمه تأیید را بزنید .
 شرکتها چه استفاده ای از این نرم افزار می توانند بکنند؟
سوال خوبی است شرکتها می توانند تبلیغات و اطلاع رسانی خود را به ما بسپارند مثلاً زمان پرداخت سود سهام و شرایط آن را اعلام کنند تا ما در قسمت پیام رسان به اطلاع سهامداران برسانیم بدین ترتیب که در قسمت تابلوی منتخب بورس یعنی همانجا که نوشته شده است ره آورد نوین نرم افزار جامع بورس اوراق بهادار ما می توانیم اطلاع رسانی شرکت را انجام دهیم .

نکته :

- قبل از نصب نرم افزار باید دات نت فریم ورک 2 برروی سیستم شما نصب باشد.NET Framework 2.0 را از اینجا دانلود نمایید.

در صورت استفاده از ویندوز سون یا نسخه Student اکس پی نیازی به NET Framework 2.0 نیست.