دانلود بازی مسابقه ای MotoGP 15 با لینک مستقیم + کرک برای PC

اگر به بازی موتورسواری علاقه دارید MotoGP 15را به هیچ عنوان از دست ندهید. نسخه کامپیوتر این بازی محبوب امروز منتشر شده و هم اکنون به صورت رایگان قابل دانلود می باشد.
این بازی از آن دسته عنوان های Race است که سرعت حرف اول را میزند ، در نسخه جدید که سازندگان آن بسیار امیدوار هستند گیمرها تفاوت ها را احساس نمایند بخش های آنلاین و چند نفره, مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد ، تورنومنت های مختلفی نیز در بازی وجود دارد که با شرکت در آنها می توانید به نهایت هیجان برسید ، صداگذاری در بازی و همچنین پخش موسیقی های هیجان انگیز همگی به زیباتر شدن بازی کمک شایانی نموده است ، آنچه که به عنوان تفاوت بسیار زیاد بازی نسبت به نسخه های گذشته یاد شده گرافیک بازی است که به شکل خیره کننده ای ارتقا یافته و دارای فیزیک و تخریب پذیری بسیار عالی می باشد ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت راسخون به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.
 
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows®XP™ SP2, Windows®Vista™, Windows®۷, Windows®۸
Processor: Intel™ ۲٫۴Ghz or similar
Memory: 1 GB RAM
Hard Disk Space: 7 GB HD space
Video Card: NVIDIA® Geforce 7600, AMD® Radeon™ HD 3870 or higher (it must be able to manage Pixel Shader 3.0) with at least 512MB of display memory.
Additional: Broadband Internet connection

 
 
 
 
 
 

آموزش نصب:

۱٫ پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
۲٫ فایل های ISO را با نرم افزار های Deamon Tools,UltraISO,PowerISO و … باز کنید و بازی را نصب نمایید.
۳٫ محتویات پوشه CODEX را به مسیر اصلی بازی نصب شده کپی کنید و بازی را اجرا نمایید.
۴٫ از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.

 

لینک های دانلود