مجموعه نرم افزار AVS4YOU Software AIO Installation Package v2.6.1.115

AVS4YOU Software AIO Installation Package شامل مجموعه ای قدرتمند از ابزار های ویرایش و تبدیل ویدیو صوت تصویر می باشد که با قدرت و سادگی خود جا در بین کاربران زیادی باز کرده است راسخون این مجموعه قدرتمند رو توصیه میکند 
 
نرم افزارهای مجموعه AVS4YOU Software AIO Installation Package شامل موارد زیر می‌باشد:
AVS Video Converter: تبدیل تمامی‌فرمت‌های کلیدی ویدیویی، ایجاد ویدیوهای HD-, Blu-ray با منوهای پیشرفته، تبدیل فایل‌ها برای دستگاه‌های مختلف و آپلود مستقیم ویدیوها در وب سایت‌های محبوب.
 
AVS Video Editor: ویرایش فیلم‌های ضبط شده تنها با چند drag و drop ساده، امکان بهبود فایل‌های ویدیویی با استفاده از افکت‌ها، منوها و صداها طوریکه آن‌ها حرفه ای تر به نظر برسند.
 
AVS Video ReMaker: ویرایش فایل‌های ویدیویی، امکان Cut نمودن صحنه‌های ناخواسته از فیلم‌های ضبط شده با انواع دوربین‌های PVR, DVR و DVD، قرار دادن منو‌های DVD و Blu-ray.
 
AVS Audio Converter: تبدیل انواع فایل‌های صوتی شناخته شده MP3, WAV, WMA, M4A, FLAC, PCM, OGG, AAC, AMR و … ، ایجاد آهنگ زنگ، امکان استفاده از حالت گروهی، اعمال افکت و پارامترهای سفارشی.
 
AVS Audio Editor: ویرایش فایل‌های صوتی، امکان انجام Cut, split, merge, record و اعمال افکت‌های گوناگون، ذخیره فایل‌های تولید شده در تمامی‌فرمت‌های کلیدی صوتی.
 
AVS Audio Recorder: فشرده سازی فایل‌ها صوتی ضبط شده به وسیله دستگاه‌های گوناگون با کاربردی آسان
 
AVS Disc Creator: یک نرم افزار مناسب و پرطرفدار برای ایجاد کپی‌های video DVD، دیسک‌های DVD برای DVDهای خانگی و پخش کننده‌های Blu-Ray و انجام کارهای دیگر مربوط به رایت.
 
AVS DVD Authoring: نرم افزار رایت که به شما اجازه می‌دهد تا کارهای بیشتری را با رسانه‌های دیجیتال انجام دهید و فیلم‌های ویدیویی خود را سازمان دهی کنید.
 
AVS DVD Copy: نرم افزاری با استفاده آسان در کپی video DVD.
 
AVS Ringtone Maker: نرم افزار ساخت آهنگ زنگ تلفن از صداهای گوناگون.
 
AVS Media Player: پخش فایل‌های ویدیویی، صوتی و تصاویر به همراه یک اینترفیس کاربر پسند.
 
AVS Registry Cleaner: انجام اسکن، پاک سازی و تعمیر رجیستری ویندوز کامپیوتر، حذف آیتم‌های منسوخ، مضر یا بلا استفاده از رجیستری برای افزایش ایمینی و سرعت سیستم.
 
AVS Image Converter: تبدیل تصاویر در فرمت‌های کلیدی، انجام تنظیمات سریع تغییر اندازه، چرخش، اعمال اصلاح خودکار تنظیمات و انتخاب از بین افکت‌های موجود به منظور آماده نمودن تصاویر برای چاپ یا ارسال به وب سایت.
 
AVS Photo Editor: ویرایش تصاویر با تنظیمات مربوط به اندازه، زوم، بهبود بخشیدن رنگ، sharpen objects shapes و اعمال افکت‌های از پیش ساخته شده برای بهتر نمودن تصاویر.
 
AVS Document Converter: برنامه ای برای مشاهده و تبدیل اسناد گوناگون. قادر به خواندن فایل‌های تصویری و متنی و همچنین تبدیل آن‌ها به فرمت‌های  PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, ODT, HTML, JPEG, TIFF, EPUB و … می‌باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک های دانلود