همراه حج - ویژه نامه سفر حج

نرم افزار

نرم افزار « ذاکران » حاصل تلاش بی‌وقفه در این راستا از سال 1387 تا کنون می‌باشد که دارای دو دسته‌بندی، یکی بر اساس نام مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام و دیگری بر اساس مناسبت‌ها است.

نرم افزار "قاریان" حاصل تلاش بی وقفه در این راستا از سال 1387 تا کنون است که در بردارنده ؛ تلاوت های مجلسی ، ترتیل ، تحقیق ، تحدیر و.... قاریان می باشد .

ادعیه و زیارات مدینه منوره و مکه مکرمه، آداب سفر حج، برکات سرزمین وحی، داستان‌ها و حکایت‌هایی حج بخشی از کتاب‌هایی هستند که در این نرم‌افزار قابل دستیابی، مطالعه و پژوهش هستند.

با iQuran در کنار خواندن متن قرآن کریم، ترجمه فارسی آن را بخوانید و همچنین از صوت تک تک آیه ها استفاده کنید!

اين نسخه شامل کليات مفاتيح الجنان (ادعيه، زيارات، ملحقات و حاشيه مفاتيح) با قابلیت انتخاب اندازه فونت است.

ذکر شمار اندروید شامل اذکار روز و صلوات شمار و تسبیحات ....

برنامه "واعظان" گنجینه و آرشیوی جامع از سخنرانی ها است که حاصل سالها تلاش و کوشش در راستای گرد آوری سخنرانی های اساتید و بزرگان دین و فرهنگ است.

جامع ترین نرم افزار ویژه حج شامل متن کامل مناسک و استفتائات ویژه حج از 9 مرجع،تصاویر جدید و قدیم مکه مکرمه، احادیث مرتبط با حج و ...

ویژگی های برنامه : ارائه سرفصل های مناسک جامع حج در درختواره به منظور سهولت دسترسی به موضوعات،قابلیت جستجو در درختواره موضوعات و ...
 

تقويم بادصبا يا همان تقويم نفحات سابق که در 5 سال اخير جزو پرطرفدار ترين تقويم هاي اسلامي با امکان ويژه پخش اذان مي باشد.

نرم افزار شامل متن كامل ادعیه کتاب شریف صحیفه سجادیه به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی است.

نرم افزار موجود شامل ترجمه کامل این کتاب ارزشمند در 20 جلد میباشد.

سایر بخش ها