ترتيلا و ميگو

همانطور که در شماره هاي قبل طرز تهيه ي آب سبزيجات آموزش داده شد ميگوها را يا با پوست بدون سر يا بدون پوست درون آب سبزيجات به مدت 7 ـ 5 بپزيد . با اين روش مي توانيد بوي نامطلوب ميگو را بگيريد ( مدت زمان در طبخ ميگوها بسيار مهم است ) در يک ظرف مناسب ميگوها و پنير چدار خرد شده و فلفل سبز خرد شده و زيتون هاي بدون هسته سياه و سبز و پودر زيره و نمک و فلفل و پيازچه ي ريز خرد شده و خيار شور نگيني خرد شده را با هم مخلوط کنيد در يک ظرف
يکشنبه، 11 بهمن 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترتيلا و ميگو
 ترتيلا و ميگو
ترتيلا و ميگو

نويسنده:ليندا ميرطالبي




مواد لازم :

ميگو / 150 گرم
پنير چدار / يک دوم پيمانه
فلفل سبز / 1 عدد
سس خردل / 1 قاشق غذاخوري
خيار شور / 4 ـ 3 عدد
پيازچه / 3 ـ 2 ساقه
زيتون سياه و سبز هر کدام / يک چهارم پيمانه
سس مايونز / يک دوم پيمانه
پودر زيره / يک چهارم قاشق چايخوري
ترتيلا يا چيپس / 1 بسته
آب سبزيجات / 3ـ 2 پيمانه
نمک و فلفل / به اندازه لازم

طرز تهيه :

همانطور که در شماره هاي قبل طرز تهيه ي آب سبزيجات آموزش داده شد ميگوها را يا با پوست بدون سر يا بدون پوست درون آب سبزيجات به مدت 7 ـ 5 بپزيد .
با اين روش مي توانيد بوي نامطلوب ميگو را بگيريد ( مدت زمان در طبخ ميگوها بسيار مهم است ) در يک ظرف مناسب ميگوها و پنير چدار خرد شده و فلفل سبز خرد شده و زيتون هاي بدون هسته سياه و سبز و پودر زيره و نمک و فلفل و پيازچه ي ريز خرد شده و خيار شور نگيني خرد شده را با هم مخلوط کنيد در يک ظرف کوچکتر ، سس مايونز و سس خردل را با هم مخلوط کنيد .
در صورت تمايل مي توانيد کمي سرکه ي سفيد نيز اضافه کنيد و خوب با ميگوها مخلوط کنيد با يک قاشق مناسب روي ترتيلاها قرار دهيد . بعد آن را درون يک سيني فر قرار دهيد و به مدت 10 ـ 5 دقيقه با حرارت 350 ـ 180 درجه سانتيگراد قرار دهيد .

ترتيلا و ميگو

منبع:ماهنامه هنر آشپزي ، شماره 43




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.