0

غیر حرفه‌ای‌ها، تبلیغات اینترنتی ایران را در دست گرفته‌اند

 
mahmoodsafari
mahmoodsafari
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : خرداد 1390 
تعداد پست ها : 7673
محل سکونت : کهگیلویه و بویراحمد

غیر حرفه‌ای‌ها، تبلیغات اینترنتی ایران را در دست گرفته‌اند

پایین بودن سطح آگاهی‌ها و فقدان آموزش در زمینه بازاریابی اینترنتی، علت اصلی کند بودن رشد تبلیغات در ایران است.

پایین بودن سطح آگاهی‌ها و فقدان آموزش در زمینه بازاریابی اینترنتی، علت اصلی کند بودن رشد تبلیغات در ایران است.

علی زارعین، یکی از فعالان عرصه بازار یابی اینترنتی کشور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پایین بودن سطح اطلاعات متخصصین در حوزه تبلیغات اینترنتی و به روز نبودن آن‌ها در فضای مجازی باعث شده سبب شده تا این متخصصین از ورود به این حزوه خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، علی زارعین، با بیان اینکه فعالان عرصه بازاریابی بیش از فعالیت در فضای مجازی، در زمینه رسانه‌های محیطی و مکتوب تجربه دارند، افزود: بیشتر بازاریابان اینترنتی فعلی به علت داشتن تخصص در رشته کامپیو‌تر از فنون بازاریابی حرفه‌ای اطلاع کافی ندارند.

زارعین پایین بودن هزینه‌های بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی مطبوعاتی را مهم‌ترین مزیت این روش از تبلیغات عنوان کرد و بیان داشت: موفقیت بازاریابی اینترنتی در گرو ایجاد بسترهای مناسب است به گونه‌ای جذب مشتری به صورت آنلاین باشد ودر غیر این صورت، تبلیغات اینترنتی با شکست مواجه می‌شود.

این فعال اینترنتی با تاکید بر لزوم انقلاب فکری و آموزش در زمینه تبلیغات اینترنتی یادآور شد: دلیل ضعف بازاریابی اینترنتی در ایران، پایین بودن تعداد کانون‌های تبلیغاتی مسلط به فضای مجازی است.

 

پنج شنبه 16 شهریور 1391  2:05 AM
تشکرات از این پست
AliFanoodi
دسترسی سریع به انجمن ها