آيت الله مديسه اصفهاني،مرجع دنياي اسلام و تشيع بود

نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك امروز در همايش بزرگداشت آيت الله سيد ابوالحسن مديسه اي اصفهاني با اشاره به اين كه ايشان ستاره درخشان جهان اسلام بود،اظهار داشت:ايشان ستاره درخشاني است كه 65 سال پس از وفاتش در حواشي اصفهان اين گونه مي درخشد.آيت الله دري نجف آبادي، سيد ابوالحسن اصفهاني را مرجع همه دنياي اسلام و تشيع دانست و گفت:تقريب مذاهب اسلامي با ...
پنجشنبه، 19 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آيت الله مديسه اصفهاني،مرجع دنياي اسلام و تشيع بود

نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك گفت:آيت الله مديسه اصفهاني،مرجع دنياي اسلام و تشيع بود. 
   
نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك امروز در همايش بزرگداشت آيت الله سيد ابوالحسن مديسه اي اصفهاني با اشاره به اين كه ايشان ستاره درخشان جهان اسلام بود،اظهار داشت:ايشان ستاره درخشاني است كه 65 سال پس از وفاتش در حواشي اصفهان اين گونه مي درخشد.
  
 
آيت الله دري نجف آبادي، سيد ابوالحسن اصفهاني را مرجع همه دنياي اسلام و تشيع دانست و گفت:تقريب مذاهب اسلامي با محوريت اهل بيت(ع) يكي از اهداف ايشان و ديگر علما در راه نجات امت اسلامي بوده است.
  
 
وي به نقش حوزه علميه اصفهان در ترويج فرهنگ اسلام و شيعه اشاره كرد و گفت:علما،انديشمندان و فضلاي بزرگي چون آيت الله مديسه اي از بزرگاني هستند كه از دامان حوزه علميه درخشيدند.
   
وي اظهار داشت:ده سال مرجعيت مطلقه ايشان براي همه جهان اسلام بر كسي پوشيده نيست.
  
 
آيت الله دري نجف آبادي گفت:سبك فقاهت،عنايت ايشان به روايات اهل بيت(ع)،استباط دقيق و جمع بندي مناسب از ويژگي هاي كلاس ها و سخنراني هاي ايشان بود و آيت الله اصفهاني در همه ابعاد فقهي و فقاهت عميق ديني بسيار موفق بود.
  
 
وي به بركت وجودي سيد ابوالحسن اشاره كرد و گفت:آيت الله اصفهاني داراي چنان شخصيتي بود كه مرگ ايشان نيز در زماني كه سوسياليست ها و كمونيست ها در فكر تجزيه ايران بودند،در آذربايجان چنان تحولي را ايجاد كرد كه بساط سوسياليست ها و كمونيست ها را برچيد و آذربايجان را آزاد كرد.
  
 
نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك در پايان اظهار داشت:مزدوران جهاني و بويژه آمريكا و اسراييل بدانند در كشوري كه سيد ابوالحسن مديسه اصفهاني نمونه اي از علماي آن است نمي توانند كوچكترين رخنه اي داشته باشند،چرا كه مردم آگاه و هوشيارند.
 
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net/div>


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.