نامه‌سرگشاده ساکت به کفاشیان و تاج

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای به کفاشیان و تاج رئیس و نائب رئیس فدراسیون فوتبال موادری را در خصوص دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی فوتبال به اطلاع آنان رساند.
چهارشنبه، 25 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نامه‌سرگشاده ساکت به کفاشیان و تاج
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای به کفاشیان و تاج رئیس و نائب رئیس فدراسیون فوتبال موادری را در خصوص دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی فوتبال به اطلاع آنان رساند.
 
در نامه‌ مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به رئیس و نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران که نمونه آن روی خروجی سسایت رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان منتشره شده ،آمده است: "احتراماً باستحضار می‌رساند، برنامه مسابقات فوتبال جام خلیج فارس (لیگ برتر) تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی واصل شد، براساس موارد ذیل اعلام می‌گردد:
 
1ـ درخواست این باشگاه ( از محضر ریاست محترم فدراسیون و نایب رئیس اول که پیرو مذاکرات تلفنی روز یک‌شنبه صورت گرفت) مبنی بر جلوگیری از فشردگی بازی‌ها بعد از لغو برنامه بازی هفته 22 و قول مساعد حضرتعالی و آقای تاج به خوبی در برنامه‌ها محقق شده است که صمیمانه جای سپاسگزاری دارد.
 
2- درخواست و تاکید حضرتعالی و آقای تاج مبنی بر همکاری با تیم‌های ملی در رابطه با تمرین این هفته تیم امید اجرا و انشاا.. جهت تیم ملی بزرگسالان نیز مبتنی بر برنامه‌های آن فدراسیون محترم اجرا خواهد شد.
 
3- در خواست این باشگاه از محضر جنابعالی و تاج مبنی بر فراخوان بازیکنان جهت اردوهای تیم ملی بزرگسالان صرفاً در روزهای فیفا دی و قول و موافقت شما بر اجرای این امر قانونی از بعد از بازی با سنگاپور موجب سپاسگزاری است.
 
4- جریان مشکوکی در رابطه با اخبارمربوط به هماهنگی‌ها و در خواست‌های متقابل این باشگاه و آن فدراسیون در زمینه اردوهای تیم ملی سعی کرد با خبرسازی جعلی و استفاده از واژه های نامناسب چالش و حتی تقابل و تضعیف جایگاه فدراسیون محترم را کلید بزند که تکذیبیه روز دوشنبه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان موضع هماهنگ و احترام سازمانی این باشگاه را نسبت به آن فدراسیون محترم و شان ریاست و نایب رئیس محترم رسماً اعلام کرد و وفق هماهنگی و مذاکرات اینجانب و قول فیمابین عمل خواهد شد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.