سپاهان انتقام الشباب را از العین می گیرد

در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم العین امارات خواهد رفت.
سه‌شنبه، 18 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سپاهان انتقام الشباب را از العین می گیرد

راسخون: سپاهان که به واسطه قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی این فرصت را پیدا کرد تا برای ششمین بار تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد،  در نخستین بازی خود در فصل جاری، به تساوی رسید.

طلایی پوشان که در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا این فرصت را داشتند  تا هر سه امتیاز بازی را کسب کند، به دلیل بی دقتی مهاجمان خود از کسب برد جاماندند تا تنها تیم ناکام ایرانی در هفته نخست لقب گیرند.

تیم اصفهانی که به گواه کارشناسان بعد از باخت در شهر آورد اصفهان، سیر نزولی پیدا کرده است، در لیگ برتر نیز خوش شانس نبوده و تساوی خارج از خانه8 این تیم برابر تراکتورسا زی سبب شد تا تیم نفس تیم همشهری را به شدت پشت گوشش احساس کند.

قلعه نویی برای خارج کردن تیمش از وضعیت موجود، نیاز مبرمی دارد تا در مسابقه فردا با بردی پرگل و قاطع دوباره به تیمی مدعی تبدیل شود.

سرمربی سپاهان در بازی فردا به دلیل مصدومیت عماد رضا ناچار است که در ترکیب خط حمله تیمش تغییراتی بدهد.

گفته می شود که قلعه نویی از محرم نوید کیا هافبک مصدوم این تیم برای حداقل یک نیمه هم که شده، استفاده کند و احتمالا از بین فرزاد حاتمی و علی مولایی یک نفر این شانس را پیدا می کند تا در غیاب عماد رضا، در نوک حمله سپاهان زوج ابراهیم توره شود.

از طرف دیگر تیم العین در بازی نخست مقابل تیم پاختاکور شکست خورد تا با صفر امتیاز در رده چهارم گروه C قرار بگیرد.

العین که هدایت آن را تونینهو کرازوی برزیلی بر عهده دارد، امید چندانی به کسب امتیاز از میدان فولاد شهر ندارد و تساوی در این بازی برای تیم اماراتی راضی کننده است.

/۱۰۲۹
/1002


جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.