از مارادونامی خواهیم تا 2014 بماند

سخنگوی اتحادیه فوتبال آرژانتین در صحبت هایی اعلام کرده که مسئولان این اتحادیه در نظر دارند تا قرارداد مارادونا را برای 4 فصل دیگر تمدید کنند.
پنجشنبه، 24 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از مارادونامی خواهیم تا 2014 بماند
 راسخون:  مربی آلبی سلسته پس از شکست تیمش مقابل آلمان اعلام کرده بود که دوره حضور او برروی نیمکت مربی گری این تیم به سر آمده است
اتحادیه فوتبال آرژانتین در نظر دارد به مارادونا پیشنهاد دهد تا برای 4 سال دیگر در سمت مربیگری آلبی سلسته باقی بماند.البته این در حالی است که دن دیه گو می بایست پروژه ای ازبرنامه هایش برای این تیم ارائه دهد.
روز چهارشنبه ارنستو چرکیس بیالو، سخنگوی اتحادیه فوتبال آرژانتین در صحبتهایی گفت: خولیو گروندونا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین از مارادونا اطلاعات و پروژه جدیدی را برای حضور مجددش برروی نیمکت مربی گری آرژانتین برای 4 سال دیگر می خواهد که این قرارداد از زمانی که سوت پایانی آخرین بازی آرژانتین در جام جهانی به صدا در آمد آغاز شده و تا رقابتهای برزیل 2014 ادامه خواهد داشت
هفته آینده گروندونا و مارادونا باهم دیدار خواهند کرد تا در مورد آینده این ستاره برزگ برروی نیمکت مربی گری آلبی سلسته به گفتگو بپردازند.
چرکیس بیالو در ادامه صحبتهایش در پایان جلسه ای که با اعضای کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال آرژانتین داشت گفت:« زمانی که از دیدگاه مارادونا در مورد حضورش برروی نیمکت تیم ملی و پروژه هایش برای آینده مطلع شدیم، برنامه بعد، رسیدن به توافق با اوست.
البته مارادونا همچنان سکوتش را حفظ کرده است.پس از شکست تحقیرآمیز آرژانتین مقابل آلمان و حذف از مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای جام جهانی،مارادونا و شاگردانش با استقبال فراوان هوادارانشان در بوئنوس آیرس مواجه شدند ولی پس از آن مارادونا به خانه اش در خارج از پایتخت آرژانتین رفته و به ندرت از خانه خارج می شود.

/1030 1002

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم 
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.