ثبت‌نام دوره‌های مجازی روباتیک در تبیان

این دوره در سه سطح آشنایی با روباتیک، روبورو و مکارو ارایه می‌شود و متقاضیان برحسب اطلاعات و توانایی‌های خود می‌توانند در یکی از دوره‌ها شرکت کنند.دوره آشنایی با روباتیک برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با دوره‌های روباتیک، استاد، محیط آموزش و همچنین محتوای دوره‌ها می‌باشد. در دوره‌های روبورو و مکارو که توسط شرکت نوآوران ابزار دانش (نادکو) برگزار می‌شود، هر هفته سه درس به همراه تمرین روی سایت قرار می‌گیرد که شرکت‌کنندگان ملزم ...
پنجشنبه، 24 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ثبت‌نام دوره‌های مجازی روباتیک در تبیان

 مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی روباتیک کرده است.
 
این دوره در سه سطح آشنایی با روباتیک، روبورو و مکارو ارایه می‌شود و متقاضیان برحسب اطلاعات و توانایی‌های خود می‌توانند در یکی از دوره‌ها شرکت کنند.
 
دوره آشنایی با روباتیک برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با دوره‌های روباتیک، استاد، محیط آموزش و همچنین محتوای دوره‌ها می‌باشد. در دوره‌های روبورو و مکارو که توسط شرکت نوآوران ابزار دانش (نادکو) برگزار می‌شود، هر هفته سه درس به همراه تمرین روی سایت قرار می‌گیرد که شرکت‌کنندگان ملزم به حل این تمرین‌ها هستند و در پایان دوره امتحان گرفته می‌شود که در صورت قبولی، به داوطلبان مدرک پایان دوره داده می‌شود. این دوره‌ها بیشتر مخصوص دوره‌های راهنمایی و دبیرستان است.
 
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.tebyan.netمراجعه کنند
 
/1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.