تیم ملی برزیل به رونالدینیو چشمک زد

راسخون: پله بازیکن اسطوره ای فوتبال دنیا حضور ستاره‌ای چون رونالدینیو در تیم ملی برزیل را عاملی در جهت قدرتمندتر شدن این تیم عنوان کرد. به گزارش راسخون به نقل از آسوشیتدپرس، بازیساز برزیلی تیم فوتبال میلان از آغاز سال 2009 میلادی توسط دونگا به تیم ملی برزیل دعوت نشده است اما نمایش اخیر او در..
يکشنبه، 18 بهمن 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تیم ملی برزیل به رونالدینیو چشمک زد

راسخون: پله بازیکن اسطوره ای فوتبال دنیا حضور ستاره‌ای چون رونالدینیو در تیم ملی برزیل را عاملی در جهت قدرتمندتر شدن این تیم عنوان کرد.
به گزارش راسخون به نقل از آسوشیتدپرس، بازیساز برزیلی تیم فوتبال میلان از آغاز سال 2009 میلادی توسط دونگا به تیم ملی برزیل دعوت نشده است اما نمایش اخیر او در تیم ایتالیایی سبب شده تا هواداران برزیل از مربیان بخواهند این بازیکن را به تیم ملی کشورشان دعوت کنند.
این در حالی است که عده‌ای می گویند برزیل با رهبری کاکا، عملکرد تیمی بهتری نسبت به سال 2006 دارد. برزیل در مرحله یک چهارم نهایی آن رقابت‌ها مقابل فرانسه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
پله بر این باور است که فضا برای حضور ستارگان در تیم ملی برزیل باز است.
به عقیده اسطوره فوتبال برزیل، ترکیب رونالدینیو، کاکا و روبینیو می تواند به قدرتمندتر شدن تیم ملی این کشور بیانجامد. روبینیو هفته گذشته برای حضور در تیم سانتوس به برزیل بازگشت به این امید که بتواند جایی در تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی 2010 داشته باشد.
رونالدینیو که در بارسلونا درخشش را آغاز کرد،  در جهان فوتبال به خرگوش معروف است.
1029/ 1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.