گاف جدید مارادونا

مارادونا سرمربي تيم ملي آرژانتين به تازگي مرتکب اشتباهي جنجالي شده و فاز جديدي از زندگي سورئالي اش را به معرض نمايش گذاشته است. سرمربي تيم ملي آرژانتين در حالي ليست بازيکنان فراخوانده شده به ترکيب تيم ملي اين کشور براي ديدار دوستانه مقابل جامائيکا که روز دهم فوريه برگزار خواهد شد را منتشر کرد که اين ليست حاوي اشتباهات متعددي بود...
يکشنبه، 18 بهمن 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گاف جدید مارادونا

ديه گو آرماندو مارادونا سرمربي تيم ملي آرژانتين به تازگي مرتکب اشتباهي جنجالي شده و فاز جديدي از زندگي سورئالي اش را به معرض نمايش گذاشته است.
سرمربي تيم ملي آرژانتين در حالي ليست بازيکنان فراخوانده شده به ترکيب تيم ملي اين کشور براي ديدار دوستانه مقابل جامائيکا که روز دهم فوريه برگزار خواهد شد را منتشر کرد که اين ليست حاوي اشتباهات متعددي بود و به همين دليل اين مربي نام آشنا 40 دقيقه بعد، مجبور به ويرايش اين ليست شد.
تصميم براين بود که براي اين ديدار دوستانه که آلبي سلسته مقابل جامائيکا برگزار خواهد کرد، تنها بازيکنان شاغل در ليگ آرژانتين به تيم ملي دعوت شوند ودر اين ليست نام تعدادي از بازيکنان تيم استوديانتس دلاپلاتا ديده مي شد که آنها يک روز پس از اين ديدار مي بايست در رقابتهاي کوپا ليبرتادورس به ميدان بروند.
 اين ديدار دوستانه روز دهم فوريه در شهر مار دل پلاتا ، در 400 کيلومتري بوئنوس آيرس برگزار مي شود و اين در حالي است که تيم استوديانتس،يک روز بعد(يازدهم ژانويه) مي بايست در رقابتهاي جام ليبرتادورس روانه ميدان شود و عملا بازيکنان ملي پوش اين باشگاه، قادر به همراهي آلبي سلسته دراين ديدار دوستانه نخواهند بود.
 
حدود 40 دقيقه پس از انتشار اين ليست بود که مسؤولان فدراسيون فوتبال آرژانتين با انتشار بيانيه اي اعلام کردند که به جاي پرس، بوسلي، کلمنته رودريگس و سوسا، کانوتو (آرخنتينوس جونيورس)، مندس( بوکاجونيورس)، تورانسو (اوراکان) و پريه را(اتلتيکو توکومان) در ترکيب آلبي سلسته حضور خواهند داشت.
اين احتمال وجود دارد که اين اشتباه بر سر عجله فراوان سرمربي تيم ملي آرژانتين در ليست بازيکنان فراخوانده پديد آمده باشد ولي دعوت از فوتباليستي که روز دوشنبه هفته گذشته بيني اش را مورد عمل جراحي قرارداده (پريه را)، از نظر هيچ کسي چندان معقول و منطقي به نظر نمي آيد؛چرا که برترين متخصصان معتقدند که او زودتر از چهاردهم فوريه قادر نخواهد بود تا براي تيمش روانه ميدان شود.
 
بار ديگر پاک کن! پريه را نيز از اين ليست حذف شد وبدين ترتيب بيه لر، يکصد و دومين بازيکني لقب گرفت که از زمان روي کار آمدن مارادونا،به ترکيب تيم ملي آرژانتين دعوت شده است.
اين مربي صاحب نام در طول پانزده ماهي که هدايت تيم ملي آرژانتين را به دست گرفته است، به رکورد شکني مشغول است. او در طول اين مدت ، 102 بازيکن مختلف را به ترکيب آلبي سلسته فراخوانده است و در آخرين ليست اعلام شده اش که نام 18 بازيکن در آن ديده مي شوند، 6 بازيکن براي اولين بار پيراهن تيم ملي آرژانتين را بر تن خواهند کرد.
پس از اين جابه جايي ها، ليست نهايي فراخوانده شدگان به ترکيب تيم آرژانتين براي ديدار دوستانه مقابل جامائيکا بدين ترتيب است: ماتياس کاروسو،خوان مرسير ، ايگناسيو کانوتو، نلسون ايبانيس،کريستين کامپستريني ، فرانکو خارا، ماريانو اچوريا، فدريکو اينسوا، مارتين پالرمو، نيکولاس گايتان ، خسوس مندس، پاتريسيو تورانسو، والتر اسودو، لئونل گالئانو، لوکاس ليچت،گابريل آئوچه، گابريل مرکادو و کلوديو بيه لر
1030/   1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.