سپاهانی ها دست پیش را گرفتند

راسخون:در حالی که روز گذشته رای کمیته انضباطی در مورد متخلفین دیدار سپاهان- صبا صادر شد، مسوولین باشگاه سپاهان تا حدی به آرای صادر شده معترضند و اوج اعتراض آنها به رایی که در مورد ارشاد یوسفی صادر شده است، بازمی گردد. این در حالی است که بازیکنان سپاهان با محرومیت خاصی روبرو نشده اند و به عبارتی خواسته اند...
دوشنبه، 19 بهمن 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سپاهانی ها دست پیش را گرفتند
 
راسخون:در حالی که روز گذشته رای کمیته انضباطی در مورد متخلفین دیدار سپاهان- صبا صادر شد، مسوولین باشگاه سپاهان تا حدی به آرای صادر شده معترضند و اوج اعتراض آنها به رایی که در مورد ارشاد یوسفی صادر شده است، بازمی گردد.   
این در حالی است که بازیکنان سپاهان با محرومیت خاصی روبرو نشده اند و به عبارتی خواسته اند دست پیش را بگیرند تا پس نیفتند.
مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان می گوید: من نمی توانم اسم ارشاد یوسفی را ورزشکار بگذارم. حرکتی که او انجام داد واقعاً در شان یک ورزشکار نیست.
حرکتی که او انجام داد به نظر شخص بنده حداقل یک سال محرومیت داشت، حرکت او تا حدی زشت بود که برنامه نود نه تنها فیلمش را پخش نکرد بلکه در مورد آن صحبتی هم انجام نداد.
از طرفی وقتی روی سکوها با شعر به اصفهانی ها آن فحش های قبیح را می دهند واقعاً انتظار برخورد بیشتر بود.جالب اینکه برخی از این شعرها که محتوای آن هتاکی به اصفهانی ها بود با استفاده از نام آقای کربکندی که خود یک اصفهانی است ساخته شده بود.
تابش اضافه کرد: من یک چیزی را هم بگویم. به نظر من خود باشگاه صبا اگر فیلم بازی با سپاهان را ببیند باید دروازه بانش را چند ماه محروم کند. در اروپا به خاطر یک تکل خطرناک بازیکن را سه جلسه محروم می کند و این در حالی است که حرکت زشت ارشاد یوسفی در مقابل هواداران سپاهان جریمه اش به مراتب بیشتر از سه جلسه بود.
چند سال پیش بازیکن یکی از تیمها از روی خوشحالی یک کاری کرد نزدیک به یک سال محروم شد، آن وقت زمانی که ما یوسفی را با این جریمه کم مواجه می کنیم باید انتظار تکرار چنین حرکاتی را هم بکشیم.
تابش اضافه می کند: متاسفانه عده ای که دائم می گویند فوتبال کثیف است بهتر است جلوی این حرکات کثیف را بگیرند، جالب است پول این فوتبال کثیف برای این آقایان تمیز تمیز است.
به نظر می رسد این موضع گیری سپاهانی ها حواشی زیادی را برای این تیم در پی داشته باشد.
1029/   1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.