آینده فوتسال ایران تضمین شده است

«ما آینده فوتسال را تضمین می‌کنیم. تیم امید با شجاعت هر چه تمام‌تر برابر تایلند، ژاپن و ازبکستان ایستاد و آنها را شکست داد و قهرمان شد. افتخارات ما در سال 89 همچنان ادامه خواهد یافت. امیدواریم تیم فولاد ماهان اصفهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی به کارش پایان دهد.»
چهارشنبه، 12 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آینده فوتسال ایران تضمین شده است
راسخون :   نتایج چند سال اخیر تیم ملی فوتسال بسیار خوب بوده و همین هم باعث شده تا مسوولان تیم فوتسال با قاطعیت در مورد آینده آن و برنامه‌های‌شان صحبت کنند. عباس ترابیان رییس کمیته فوتسال کشورمان می‌گوید: «سال 88 سال بسیار خوبی بود که نه تنها در تاریخ فدراسیون فوتبال بلکه در تاریخ تمام فدراسیون‌های ورزشی افتخارات، القاب و عناوین فوتسال بی‌نظیر بود، درحالی که در کشور ما خیلی به فوتسال بها داده نمی‌شود. البته آنها که به طور حرفه‌ای مسائل ورزش را پیگیری می‌کنند، این موفقیت‌ها را به خوبی درک کرده‌اند.»
 
ترابیان در مورد اهمیت کشورهای دیگر به فوتسال می‌گوید: «فوتسال معمولا تحت تاثیر فوتبال قرار می‌گیرد. در ایتالیا کمیته فوتسال یک ساختمان چند طبقه مجزا دارد. این مورد در اسپانیا هم صدق می‌کند. در کل استقلال خوبی در کمیته فوتسال ابرقدرت‌های جهان دیده می‌شود. البته در این میان برزیل دارای کنفدراسیون مستقل است.»
 
ترابیان در مورد برنامه‌های انجام شده می‌گوید: «لیگ را به طور منظم و با کمترین تنش و اولین دوره جام مسابقه‌های فوتسال آسیا را در اصفهان برگزار کردیم. تیم ملی بزرگسالان مانند همیشه افتخارآفرین بود. دو تساوی 2-2 مقابل برزیل هم از نتایج فوق‌العاده بود.»
 
ترابیان در ادامه می‌گوید: «حضور سه بازیکن ما در تیم ستارگان جهان در مقابل چشمان متعجب اسپانیایی‌ها درحالی رخ داد که خیلی رسانه‌ای نشد. در آن بازی وحید شمسایی به عنوان کاپیتان گل زد. ما کارهای زیادی را در زمینه تیم‌های پایه انجام دادیم. دو سال پیش تیم جوانان را به سن پترزبورگ روسیه فرستادیم که با میزبان یک- یک شد و در حالی که هم امتیاز با اسپانیا بودند با ناعدالتی سوم شدند.»
 
ترابیان ضمن تاکید بر تعامل فدراسیون و باشگاه‌ها در مورد آینده‌نگری کمیته فوتسال می‌گوید: «ما آینده فوتسال را تضمین می‌کنیم. تیم امید با شجاعت هر چه تمام‌تر برابر تایلند، ژاپن و ازبکستان ایستاد و آنها را شکست داد و قهرمان شد. افتخارات ما در سال 89 همچنان ادامه خواهد یافت. امیدواریم تیم فولاد ماهان اصفهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی به کارش پایان دهد.»
/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.