پیدا کنید پرتقال فروش را؟!!!!

حتي اگر اين خبر شايعه باشد وتاييد نشود افشين قطبي يك بار ديگر به صورت عجيبي از ايران خارج شده و رفته و پشت سرش را هم نگاه نكرده است.
دوشنبه، 24 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیدا کنید پرتقال فروش را؟!!!!

راسخون: موبایل افشین قطبی چند روزی است كه خاموش است و مدیر برنامه هایش در جواب خبرنگارزان که از او سراغ قطبی را می گیرند ، می گوید :« افشین ایران است و تازه مي خواهد به تعطيلات عيد به شمال برود.»

اما نکته جالب توجه این است که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال خبر به مسافرت رفتن قطبی را تایید می کند. وی در این باره به یکی از خبرنگاران گفته است: :" تا جایی که من خبر دارم افشین سه روز قبل به مسافرت خارج از کشوررفته است"

گرچه مدیربرنامه های قطبی اصرار دارد افشین به مسافرت داخلی رفته است و بزودی برمی گردد اما با توجه به اتفاقات روزهاي گذشته و تيتر روزنامه هاي تركيه اي مبني بر تماس فدراسيون فوتبال با فاتح تريم، قطبي حتي اگر آن كاري را كه دو سال پيش در پرسپوليس انجام داد و شبنه از ايران رفت را تكرار كرده باشد ،‌مهدي تاج در خانه و در بستر بيماري به هدفش که برکناری قطبی از مربیگری تیم ملی است،  رسيده است.

البته با توجه به سابقه قطبی در سفر بی خبر( شما بخوانید جیم شدن) چندان بعید نیست که این باز هم افشین خان دست پیش را گرفته باشد.

/1029

/1002

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.