مراحل برداشت تتر از تراست ولت

تحلیل تتر پیش از برداشت، تبدیل به ارزهای رایج دیگر یا خرید ارزهای دیگر با استفاده از آن، لازم است. لذا با ما همراه باشید
يکشنبه، 23 ارديبهشت 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
مراحل برداشت تتر از تراست ولت
کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت یکی از اصلی‌ترین ابزارهای مدیریت سرمایه و نقل و انتقال کریپتو برای بسیاری از تریدرهای این بازار است. مهم‌ترین مزیت Trust Wallet غیرمتمرکز بودنش است. این ویژگی، امکان فعالیت بدون نیاز به احراز هویت و نیز استفاده از طیف گسترده‌ای از امکانات مالی دیفای و درآمدزایی منفعل را به آن بخشیده است.

از سوی دیگر تتر (USDT) به‌عنوان پل ارتباطی بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال دیگر، ابزار هر معامله‌گر کریپتوکارنسی است. به همین دلیل آشنایی و تسلط به برداشت این رمزارز از تراست ولت ضرورت دارد.

پیش از توضیح مراحل برداشت تتر از تراست ولت، لازم به تذکر است که آموزش ارائه شده در این مطلب به معنی توصیه به فعالیت در بازار ارز دیجیتال نیست. این بازار، یکی از متلاطم‌ترین و پرریسک‌ترین بازارهای مالی است و ورود به آن به دانش و تجربه کافی نیاز دارد.
 

نکات مهم پیش از برداشت تتر از تراست ولت

همان طور که در محتوای انتقال تتر از تراست ولت اشاره شده است که کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) بیش از هر چیز به‌عنوان یک کیف پول گرم یا نرم‌افزاری غیرمتمرکز مخصوص گوشی‌های تلفن همراه هوشمند شناخته می‌شود. این نرم‌افزار دارای دو نسخه اندروید و iOS است. این دو نسخه را می‌توانید از داخل سایت رسمی تراست ولت دانلود کنید.


به‌عنوان کاربری که به برداشت تتر از تراست ولت نیاز پیدا کرده، احتمالا قبلا اقدام به خرید تتر و انتقال آن به این کیف پول کرده‌اید. همچنین ممکن است ارز دیجیتال دیگری را به این والت واریز کرده و سپس آن را به فروش رسانده یا با تتر سواپ کرده باشید. بنابراین قطعا می‌دانید که هنگام ورود به تراست والت به وارد کردن پسورد یا ورود از طریق اسکن اثر انگشت نیاز دارید. همچنین لازم است عبارات بازیابی ‌خود را در جایی یادداشت کرده باشید.
 

برداشت تتر از تراست والت در گوشی تلفن همراه

با ورود به تراست ولت خود در تلفن همراه‌تان با صفحه‌ای مشابه تصویر ۱ مواجه می‌شوید.

اگر امکان واریز ارزهای فیات دلار یا یورو به تراست ولت خود را داشته باشید، برای خرید تتر، دریافت یا فروش آن باید به‌ترتیب روی گزینه‌های Buy، Receive و Sell کلیک کنید.

با اسکرول به سمت پایین، دارایی‌های شما نمایش داده می‌شوند. از بین آنها باید روی USDT کلیک کنید. به‌این‌ترتیب وارد کیف پول تتر خود می‌شوید. لازم است دقت کنید که تتر شما روی کدام‌یک از شبکه‌ها نگهداری می‌شود. لوگو و عنوان هر بلاکچین نیز در کنار لوگوی ارز تتر نمایش داده می‌شود.

قیمت تتر در همه شبکه‌ها ثابت است؛ اما کارمزد انتقال آن تفاوت دارد. به دلیل کارمزد ارزان شبکه ترون، بسیاری از استاندارد این شبکه یعنی TRC-20 برای انتقال USDT استفاده می‌کنند. با کلیک روی این رمزارز وارد صفحه انتقال آن می‌شوید. پس از آن باید روی گزینه Send کلیک کنید. همچنین در صفحه اول تراست ولت و بدون نیاز به انتخاب توکن‌ها با کلیک روی گزینه Send دارایی‌های‌تان نمایش داده می‌شوند. با کلیک روی تتر در آن صفحه نیز به همین بخش منتقل می‌شوید. (عکس ۳)

با ورود به صفحه زیر، لازم است آدرس مقصد و مقدار تراکنش خود را به‌ترتیب در مستطیل‌های اول و دوم وارد نمایید. اگر آدرس مقصد را کپی کرده‌اید، روبه‌روی مستطیل اول باید روی Paste‌ کلیک کنید. با کلیک روی آیکون مربعی‌شکل کنار آن نیز می‌توانید QR کد آدرس مقصد را از صفحه دستگاه دیگرتان اسکن نمایید.

اگر آدرس مقصد متعلق به شبکه انتخابی شما نباشد، زیر مستطیل اول عبارت Invalid Address را مشاهده خواهید کرد. تراست ولت به‌این‌ترتیب به شما برای جلوگیری از واریز تتر به آدرس غلط و از دست رفتن آن کمک می‌کند. پس از وارد کردن مقدار روی گزینه Next در پایین صفحه کلیک کنید.

 
مراحل برداشت تتر از تراست ولت


در صفحه بعدی مشخصات تراکنش شامل نوع ارز، آدرس والت مبدا و مقصد و ارزش تراکنش نمایش داده می‌شود. برای ادامه، کافی است روی Confirm کلیک کنید. همچنین اگر موجودی شما برای پوشش کارمزد تراکنش کافی نباشد، به‌جای کلمه Confirm با عبارت Level up Tether مواجه می‌شوید. در این صورت باید موجودی خود یا مقدار تراکنش را در قسمت قبلی افزایش دهید.


سپس باید منتظر اتمام تراکنش خود بمانید. تراست ولت پس انتقال موفقیت‌آمیز تتر، نوتیفیکیشن آن را در گوشی تلفن همراه شما نشان می‌دهد. بسته به پلتفرم یا کیف پول مقصد نیز ممکن است نوتیفیکیشن، SMS یا ایمیل واریز را دریافت نمایید.

 
مراحل برداشت تتر از تراست ولت
 

برداشت تتر از تراست ولت در کامپیوتر

کیف پول تراست ولت یک افزونه مخصوص مرورگر گوگل کروم نیز طراحی کرده است. به‌این‌ترتیب کاربران لپ‌تاپ و PC نیز می‌توانند به سهولت و با استفاده از آن ارزهای دیجیتال خود را جابجا کنند. این افزونه از طریق وب‌سایت تراست والت یا chromewebstore قابل نصب است. اگر از قبل کیف پول تراست ولت داشته‌اید، با وارد کردن پسورد و عبارات بازیابی خود می‌توانید وارد آن شوید. در غیر این صورت هم می‌توانید یک کیف پول جدید بسازید.
 

در هر صورت پس از ورود به کیف پول تراست ولت از طریق مرورگر کروم برای انتقال تتر مراحل زیر را دنبال کنید:

روی یکی از انواع USDT جهت انتقال با توجه به بلاکچین مورد نظر خود کلیک کنید.

روی گزینه Send کلیک کنید

در قسمت بعد آدرس مقصد و مقدار تراکنش را مانند آنچه برای برداشت از نسخه موبایل توضیح داده شد، وارد کرده و روی Preview کلیک کنید.


 
مراحل برداشت تتر از تراست ولت
 

تراکنش را تایید کرده و منتظر انجام آن بمانید.

سخن آخر درباره برداشت تتر از تراست ولت

به‌طور‌کلی تحلیل تتر پیش از برداشت، تبدیل به ارزهای رایج دیگر یا خرید ارزهای دیگر با استفاده از آن، لازم است. وضعیت این رمزارز و ثبات اتصال آن به دلار آمریکا، یکی از عناصری است که سبب اطمینان از وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال می‌شود.

هنگام برداشت تتر به یکسان بودن شبکه در هر دو طرف تراکنش دقت کنید. همچنین توجه داشته باشید که کارمزد این عملیات در شبکه اتریوم بسیار بیشتر از سایر شبکه‌هاست.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.